Před rokem se přední česká komunikační skupina Kindred Group spojila s nadnárodní skupinou Publicis Groupe. V unikátním dvojrozhovoru pro INFO.CZ hovoří zakladatel Kindred Group Michal Nýdrle a partner advokátní kanceláře HAVEL & PARTNERS Václav Audes, o tom, na co je dobré si při podobné akvizici dávat pozor, jak vnímají technologickou transformaci i kde vidí největší příležitosti pro digitalizaci.
Michale, připomeňte: jaká byla hlavní motivace pro sloučení Kindredu s Publicisem?
MN: Cílem akvizice bylo především to, aby se náš podnik dostal na vyšší úroveň, aby z lokálního hráče vyrostl do evropské, případně i světové třídy. A nyní můžu říct, že se to jednoznačně daří. Začlenění pod Publicis Groupe nám otevřelo dveře do Evropy a pomohlo najít klienty v zahraničí. Momentálně například pracujeme pro globální ústředí značky Daimler, pro které jsme nyní vytvořili velký integrační datový HUB. A k tomu bychom se jako striktně česká firma bez mezinárodního zázemí a kontaktů jen těžko dostali.