Novou ředitelkou marketingu společnosti Coca-Cola ČR a SR se stala Petra Šebová. Do čela komunikace, vnějších vztahů a udržitelnosti přišla Veronika Němcová.
Petra Šebová (na horním snímku) řídí marketing celého portfolia 13 nápojových značek v rámci českého a slovenského trhu už od února. Má za úkol zvýšit povědomí o aktivitách firmy v obou zemích. Přišla ze společnosti Philip Morris ČR, kde šest let vedla tým Consumer Engagement zaměřený na zákaznické zážitky z oblasti Horeca a eventy. Pečovala také o portfolio a strategii značek Philip Morris pro Českou republiku, Slovensko i Maďarsko. Zkušenosti získala také ve společnostech Procter & Gamble a L’Oréal.
Veronika Němcová, která je novou ředitelkou komunikace, vnějších vztahů a udržitelnosti od května, má za úkol kromě zvýšení povědomí o aktivitách společnosti také rozvoj oblasti CSR a udržitelnosti. Bude úzce spolupracovat s partnerskou plnírenskou a distribuční společností Coca Cola HBC Česko a Slovensko, kde je od stejného měsíce manažerkou externí komunikace Patricie Šedivá. Veronika Němcová předtím pracovala čtyři roky v ING Bank, kde řídila oddělení komunikace a CSR. Působila i v rámci telekomunikací, médií a CSR. Kromě jiného se starala o marketingové vedení produktů značky National Geographic v ČR a SR. Absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze.