OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK: 75 % FINALISTEK VEDE RODINNÝ BYZNYS

Známe vítězky 13. ročníku OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK 2020. Podmínky soutěže letos splňovalo 32 598 kandidátek. Z nich bylo na základě ratingu nominováno 1411 semifinalistek s nejlepšími ekonomickými výsledky a do finále se pak dostalo 56 podnikatelek. Jejich obrat v roce 2019 dosáhl 2,2 miliardy Kč a zaměstnávaly zhruba 900 lidí. Tři čtvrtiny společností vlastněných letošními finalistkami jsou rodinnými firmami.


Tradičně si úspěšné podnikatelky rozdělily ceny v kategoriích podle velikosti jejich firmy. Rozdána byla také čtyři zvláštní ocenění pod patronací generálního a hlavních partnerů projektu. Záštitu letošnímu ročníku udělilo stejně jako loni Ministerstvo průmyslu a obchodu České republiky. Letošní patronkou celého ročníku byla Kateřina Šrámková, majitelka a jednatelka zámeckého resortu Zámek Loučeň: "Když jsem se na začátku letošního roku stala patronkou projektu Ocenění Českých Podnikatelek, nikdo z nás netušil, jak netypický rok přijde. De facto není žádná firma, které by se současná situace nedotkla, a to ten rok ještě zdaleka neskončil. Myslím si, že dnes, ještě více než jindy, je potřeba ocenit ženy, které stojí v čele svých firem, a jako kapitánky vedou svoje pomyslné lodě v bouři, kterou nikdo nečekal, a neměl možnost se na ni připravit. Tato bouře se vymyká všemu, co jsme za posledních 30 let v české ekonomice zažily a víme, že to v té bouři musíme ustát. Po každé bouři vyjde slunce, ať je jakkoli dlouhá a silná. Vyhlášení vítězek je tak symbolickou podporou v této nelehké době.“


Projekt OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK již 13 let představuje a vyzdvihuje příběhy úspěšných podnikatelek, které se v určité fázi svého života rozhodly postavit se na vlastní nohy a rozjet svůj byznys. Pro některé bylo tím impulsem narození dítěte, ztráta zaměstnání, nebo touha převzít odpovědnost za svou budoucnost a rozvíjet projekty, které jsou jim blízké. "Rok 2020 bude pro všechny podnikatele a podnikatelky rokem, který zkomplikoval jejich aktivity. Žen-podnikatelek se to týká snad dvojnásob. Řada z nás se totiž musela nejen věnovat rozvoji svého byznysu, ale také zajistit ještě ve větší míře péči o své rodiny a vzdělávání dětí. Navíc, protože jsou i významnými zaměstnavatelkami, se musely postarat i o lidi, kterým dávají práci. Jsem velmi ráda, že díky OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK se všem těmto úspěšným ženám dostává uznání a ocenění jejich práce, které si bezesporu zaslouží,“ říká zakladatelka projektu Ocenění Českých Podnikatelek Helena Kohoutová.


Také letos převzalo nad projektem OCENĚNÍ ČESKÝ PODNIKATELEK záštitu Ministerstvo průmyslu a obchodu České republiky. "Rok 2020 představuje těžkou zkoušku pro všechny, a pro podnikatelky to platí o to více, protože práci musely skloubit s péči a vzděláváním dětí, které zůstaly doma. Za to si zasluhují respekt a uznání,“ říká vicepremiér a ministr průmyslu a obchodu Karel Havlíček a dodává: „Na MPO jsme tak mimo jiné připravili ošetřovné pro OSVČ, podnikatelky mohou ale využít i například programu COVID - Nájemné či COVID - Kultura. Kromě tohoto pokračujeme také ve snaze odbourat nadbytečnou byrokracii a postupně plníme opatření ze Živnostenského balíčku.“


Odborný garant soutěže, kterým je společnost CRIF - Czech Credit Bureau, na základě splnění podmínek soutěže vybral 32 598 kandidátek na zisk ocenění. Z nich bylo na základě ratingu nominováno 1411 semifinalistek s nejlepšími ekonomickými výsledky. Do finále se pak dostalo 56 podnikatelek. "Z našich aktuálních statistik vyplývá, že největší část finalistek podniká v Praze, v Jihomoravském a Středočeském kraji a má do 10 zaměstnanců. Velmi zajímavé je, že až 53 % finalistek provozuje své firmy méně než 15 let a jen 15 % z nich pak více než 26 let. Z toho je patrné, že už i ženy, které nemají dlouhodobé podnikatelské zkušenosti, dokážou dosáhnout v této prestižní soutěži velmi dobrých výsledků. V dnešní době, kdy se s ohledem na pandemii značně mění ekonomické prostředí téměř ve všech oborech podnikání, bude velmi důležité, jak rychle se podnikatelky dokážou měnícím se podmínkám přizpůsobit. Jak jsem měl možnost se s některými finalistkami seznámit, nemám o jejich podnikatelských schopnostech žádné pochybnosti,“ sdělil Pavel Finger, místopředseda představenstva společnosti CRIF - Czech Credit Bureau, a.s.


Generálním partnerem 13. ročníku Ocenění Českých Podnikatelek je ČSOB. Hlavními partnery se staly společnosti Microsoft, DAQUAS, Generali Česká pojišťovna a Vodafone. „Covid-19 spustil mimořádnou vlnu digitalizace po celém světě a zásadně změnil způsob, kterým pracujeme. Všichni mnohem více používáme online nástroje. Vodafone nedávno spustil nejrychlejší gigabitové širokopásmové připojení a počet nových aktivací překonal naše očekávání. Velký zájem o rychlý internet vidíme jak u nových zákazníků, tak u stávajících, kterým navyšujeme rychlost. Internet je v této době zásadním nástrojem k tomu, abychom všichni mohli zůstat ve spojení,“ říká Viktoria Korabelniková, obchodní ředitelka Vodafonu pro oblast internetu věcí v Česku.


Auditorem letošního ročníku OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK je společnost Esop.


Vítězky 13. ročníku projektu:

MALÁ FIRMA

1. AVIAN - M.Z. s.r.o. - Petra Lauberová

2. EKO-MIL s.r.o.- Marie Stránská

3. Nová škola - DUHA s.r.o.- Zita Janáčková

STŘEDNÍ FIRMA

1. PFERDIMEX s.r.o.- Martina Burešová

2. MEDIROL s.r.o. - Diana Rysková

3. PETSATUR s.r.o. - Dana Javoříková

VELKÁ FIRMA

1. AWEC Aluminium Products s.r.o. - Kateřina Beránková

2. AC-T servis, spol. s r.o. - Jana Erbová

3. Advantage Consulting, s.r.o. - Olga Hyklová


CENA ČSOB - VÝJIMEČNÁ PODNIKATELKA

ETIFLEX, s.r.o. - Lucie Hotařová

"Nedílnou součástí každého produktu je obal či etiketa, a ne nadarmo se říká, že obal prodává. Na příběhu Lucie Hotařové a společnosti ETIFLEX je krásné skloubení rodinné tradice se schopností inovovat a prosazovat moderní trendy, a tím pomáhat uspět zákazníkům, a to i z řad drobnějších firem a podnikatelů. Velmi oceňuji, že firma ETIFLEX pomáhá např. malým moravským vinařům nejen s výrobou etiket, ale také s vymýšlením jejich propagace, čímž výrazně přispívá k jejich obchodním úspěchům,“ říká Petr Manda, ředitel Firemního bankovnictví ČSOB.


CENA ZA VÝJIMEČNÝ RŮST FIRMY - pod patronací TC Business School

TREVILE s.r.o.-Veronika Cipínová

Veronika Cipínová stojí v čele rodinné stavební firmy TREVILE, která vznikla v roce 2012. Specializuje se na zemní, výkopové a demoliční práce. Při realizaci zakázek spolupracuje s velkými stavebními firmami a podílí se na řadě významných projektů. „TC Business School se snaží vést všechny lidi k tomu, aby jejich práce pro ně měla smysl a dávala jim tak dobrý důvod být na sebe hrdí. V našem programu MBA se snažíme rozvíjet managementy malých a středních firem. Víme, že podmínkou úspěchu je zůstat pevně nohama v realitě a soustředit se na takové rozvojové kroky, které co nejvíce povzbudí motivaci jak pracovníků, tak managerů tím, že prostě dávají smysl. Pravdou totiž je, že firmy, které se vzdělávají a posouvají vpřed, mají větší předpoklad dosažení úspěchu,“ prozrazuje důvod, proč se patronem této kategorie stala společnost TC Business School, její jednatelka Sláva Kubátová


CENA ZA DIGITÁLNÍ TRANSFORMACI - pod patronací Microsoft & DAQUAS

Základní škola s rozšířenou výukou jazyků Magic Hill s.r.o.- Martina Olivová

"Martina ve svém okolí nemohla najít instituci, které by ráda svěřila své vlastní dítě. Vědomí, že školám necháváme ratolesti, aby na ně působily ve věku i v denní době, kdy jsou nejvíce vnímavé, ji přivedlo k jasné představě, jak by takové působení mělo vypadat - a protože je žena činu, tak i k její realizaci. A pak už „jen“ - jako ostatně všechny úspěšné soutěžící - dokázala, že dosažení cíle není otázkou štěstí, konexí a peněz, ale otázkou priorit. Vždycky je potřeba obětovat něco, co chceme, něčemu, co chceme ještě víc! Ona chtěla školu, která bude inspirací pro děti, pro rodiče i pro ostatní. A to se jí vážně daří,“ vysvětluje volbu vítězky tohoto ocenění Darina Vodrážková, Strategy Lead DAQUAS. O tom, jak vítězka Martina Olivová zvládla digitalizaci a modernizaci výuky v době distanční výuky, hovoří Jakub Mádle, Partner Business & Development Lead ve společnosti Microsoft: „Distanční výuka je velké téma v poslední době. Na příběhu a podnikání paní Martiny Olivové mě zaujala koncepčnost a příprava, kterou věnovala tomuto tématu. Během léta vyzkoušela několik platforem a možností vzdálené komunikace. Nakonec se v Magic Hill rozhodli pro Teams s rozšířenými možnostmi, jako je např. Whiteboard (virtuální tabule), kde mohou děti trénovat psaní. Zaujalo mě i to, že přizpůsobili výuku pro vzdálené vyučování - forma, obsah, délka výuky atd. Proto paní Olivová a Magic Hill je příkladem úspěšně zvládnuté digitalizace a modernizace výuky a může být vzorem pro ostatní ředitele a školy v ČR.“


CENA ZA INOVATIVNÍ ŘEŠENÍ - pod patronací Generali České pojišťovny

ECOAR spol. s r.o. -Anna Gališinová

"Letošní vítězka nás zaujala hledáním nových možností v této těžké době a podporou firem zasažených covidem. Podobně jako u nás v pojišťovně hledáme nová inovativní řešení - distanční sjednávání, distanční školení, řešení pojistných událostí, tak i firma ECOAR si s touto situací výborně poradila a práce jim spíš přibývá, než ubývá. Určitě to na to má i vliv velmi pozitivní přístup paní Gališinové,“ říká Šárka Dolanská, Krajská ředitelka Praha II, ČP Distribuce a.s., dceřiné společnosti Generali Česká pojišťovna.


Další partneři 13. ročníku Ocenění Českých Podnikatelek - OCP jsou:

Advanced Medical Solutions s.r.o.

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Auto Průhonice a.s.

Česká mincovna, a.s.

Esthé-Klinika estetické medicíny, a.s.

FertiCare SE

Fit, zdraví, výživa ® & Dandelion

Hotel Studánka

Hospodářská komora Praha 1

Hospodářská komora Hl.m. Praha

Inca Collagen s.r.o.

KLIMSZ s.r.o.

KSENA s.r.o.

Lifefood Czech Republic s.r.o.

MEDIAREX COMMUNICATIONS, s.r.o.

Neuraxpharm Bohemia s.r.o./Farmax

Ogilvy, s.r.o.

Palatinum s.r.o.

PHOTODIENST BRNO, spol. s r.o.

PRESENTIGO s.r.o.

RUTEX CZ, s.r.o.

Vinařství Maláník - Osička s.r.o.

Zámek Loučeň a.s.


Více informací o projektu a videozáznam z vyhlášení vítězek naleznete na www.oceneniceskychpodnikatelek.cz


Pro další informace v České republice můžete kontaktovat:

Agentura Helas, s.r.o.,

Veronika Krnáčová

Projekt Manager

email: veronika.krnacova@helas.org


Informace pro editory

ZAKLADATEL - Profil podnikatelské platformy Helas

AGENTURA HELAS

Agentura Helas byla založena v roce 1997 s cílem sdružovat české podnikatelky a podnikatele, vytvářet obchodní příležitosti a rozvíjet vztahy mezi podnikateli a ekonomickými odborníky. Na této myšlence byla založena Podnikatelská platforma Helas. K jejímu naplňování jí slouží projekty: Helas New Encounters Club, Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club, Ocenění Českých Podnikatelek, Ocenění Českých Lídrů a nově Ocenění Českých Exportérů. Cílem všech projektů, které spojuje myšlenka a vize „Budujeme hrdé Česko“, je kultivování českého podnikatelského prostředí, podpora a ocenění českých firem s důrazem na etický byznys.


PODNIKATELSKÁ PLATFORMA HELAS

PPH sdružuje české podnikatele, podnikatelky, manažery a majitele firem. Osobnosti, které jsou zajímavé, nezávislé, inovativní, spolehlivé a především, které se jen tak nevzdávají. Firmy, které jsou členy, jsou prověřené odborným garantem a jsou důvěryhodnými klienty i dodavateli. V platformě je každoročně osloveno cca jedenáct tisíc českých firem. Díky tomu vznikla vzácná možnost vytvořit si vlastní - společné mikroklima, kde se dobré české firmy mohou vzájemně podržet. Spolupracovat spolu, vědět, kdo je kdo, na koho je možné se spolehnout, hledat nové zdroje, nepřestat věřit. Chránit svou svobodu a postupovat kupředu, díky důvěryhodným doporučením a vztahům a zapojeným odborníkům a profesionálům. Podnikatelská platforma vytváří síť spolehlivých kontaktů a přátelských vztahů.

www.oceneniceskychpodnikatelek.cz I http://www.hnec.czI www.oceneniceskychlidru.cz I www.oceneniceskychexporteru.cz I www.helas-ladies-club.cz


O generálním partnerovi: ČSOB

Skupina ČSOB je vedoucím hráčem na trhu finančních služeb v České republice, je součástí mezinárodní bankopojišťovací skupiny KBC Group, která aktivně působí především v Belgii a v regionu střední a východní Evropy. Na českém trhu působí skupina ČSOB zejména pod obchodními značkami ČSOB a Poštovní spořitelna. Své služby skupina ČSOB poskytuje všem klientským segmentům, tj. fyzickým osobám, malým a středním podnikům, korporátní a institucionálním klientům. ČSOB svým zákazníkům nabízí širokou škálu bankovních produktů a služeb, včetně produktů a služeb ostatních společností skupiny ČSOB, zejména: Hypoteční banky, ČSOB Pojišťovny, ČMSS, ČSOB Penzijní společnosti, ČSOB Leasingu, ČSOB Factoringu, Patria Finance a Ušetřeno.cz. Do produktového portfolia skupiny ČSOB kromě standardních bankovních služeb patří například financování potřeb spojených s bydlením (hypotéky a půjčky ze stavebního spoření), pojistné produkty, penzijní fondy, produkty kolektivního financování a správa aktiv, specializované služby (leasing a factoring), služby spojené s obchodováním s akciemi na finančních trzích. Skupina ČSOB pečlivě naslouchá potřebám svých klientů a nabízí jim nikoliv jen produkty, ale i nejvhodnější řešení. V rámci konceptu bankopojištění nabízí produkty ČSOB Pojišťovny.


Odborný garant - CRIF - Czech Credit Bureau

Společnost CRIF - Czech Credit Bureau, a. s je součástí celosvětové skupiny CRIF, která byla založena v roce 1988 a od té doby prošla velmi dynamickým rozvojem. Dnes již působí na 4 kontinentech ve 35 zemích světa, kdy přes 5 000 zaměstnanců vytváří služby pro více než 55 000 společností a 310 000 spotřebitelů.

CRIF poskytuje v České republice a Slovenské republice svým klientům aplikaci Cribis, která obsahuje informace o více než 10 milionech podnikatelských subjektů a fyzických osobách z ČR a SR čerpající z více než 85 informačních zdrojů. Volitelným modulem aplikace Cribis je mezinárodní služba SkyMinder umožňující prověřování více než 200 milionů společností z 230 zemí a území světa. Firma nabízí rovněž komplexní řešení pro oblast řízení úvěrových rizik a pod značkou iRating pokročilé nástroje pro hodnocení ekonomického stavu společností a municipalit. Společnost CRIF je také organizátorem Bankovního registru klientských informací, jehož prostřednictvím si banky vyměňují informace o bonitě a důvěryhodnosti svých klientů a Nebankovního registru klientských informací, který shromažďuje od věřitelských subjektů údaje o klientech a zajišťuje jejich zpracování. Společnost rovněž provozuje registr finančních poradců ELIXIR, který je přehlednou databází profesních údajů finančních poradců, makléřů, agentů a dalších zprostředkovatelů finančně-poradenských služeb na českém trhu.

Registr platebních informací REPI byl společností CRIF založen za účelem sdílení platebních informací mezi jednotlivými členy, kteří poskytují svým klientům služby založené na splátkách - půjčkách, nákupech na splátky nebo nákupech na fakturu.


O auditorovi: Esop účetní a daňová kancelář

Společnost ESOP účetní a daňová kancelář s.r.o. je ve svém oboru středně velkou účetní a daňovou kanceláří, která se zabývá vedením účetnictví, daňovým poradenstvím, auditem a lektorskou činností pro podnikatelské subjekty, neziskové organizace, příspěvkové organizace, města a obce. S řadou klientů v současné době mimo jiné řeší EET, generační výměny v rodinných firmách a další možné dispozice s firmami. Společnost má oprávnění Komory daňových poradců ČR a Komory auditorů ČR. Své služby se snaží poskytovat maximálně diskrétně, vstřícně a se zárukou. Společnost řídí Ing. Daniela Burianová, LL.M. která vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, absolvovala profesní studium Master of Laws LL.M. korporátní právo a správa podniku se zaměřením na obchodní právo s důrazem na správu a řízení společností. Je auditorkou, daňovou poradkyní, a lektorkou seminářů v oblasti účetnictví a daní. V Komoře daňových poradců je členem sekce pro neziskové organizace a věnuje se metodické pomoci klientům z podnikatelské oblasti a neziskových organizací a v současné době studuje Master of Business Administration - MBA. Společnost má 20 zaměstnankyň pracujících v odděleních auditu, finančního a mzdového účetnictví a daňového poradenství. V rámci svého proklientského přístupu vyznává motto „Počítáme s Vámi a pro Vás“.


O hlavním partnerovi: Vodafone Czech Republic

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než 3,9 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje přes 1,5 milionu firemních SIM karet. Po integraci UPC Česká republika v červenci 2019 se Vodafone rozrostl o 1,5 milionu domácností připojených k síti nové generace, která poskytuje více než půl milionu zákazníků služby vysokorychlostního pevného internetu, půl milionu zákazníků kabelovou televizi a dvě stě tisícům uživatelů pevné telefonní služby. Vodafone už několikrát dostal ocenění Best in Test za kvalitu hlasových služeb a datových přenosů na základě testů provedených společností P3 communications. Aktuálně pokrývá jeho mobilní síť LTE 99 % populace ČR. Zároveň Vodafone nabízí pevné připojení k internetu, a to 99 % českých domácností. Kromě toho na podzim 2017 pokryl Českou republiku speciální sítí úzkopásmového internetu věcí NB-IoT a v prosinci téhož roku spustil komerční provoz. Vodafone se řídí dlouhodobou strategií udržitelného podnikání, hlásí se ke globálním Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) a prostřednictvím technologií mění budoucnost k lepšímu. Vodafone chce dál přispívat k digitální společnosti, která bude pestrá a otevřená všem bez rozdílu věku nebo pohlaví, a zavázal se do roku 2025 zlepšit život miliardě lidí. Zaměstnanci firmy věnují ročně dobrovolnickým aktivitám více než 7500 hodin prostřednictvím Nadace Vodafone. Ta se za 14 let od svého založení dostala mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Vodafone přispívá i k ochraně životního prostředí - do pěti let chce snížit environmentální dopad svého podnikání na polovinu. Více informací na www.vodafone.cz.


O hlavním partnerovi: Generali Česká pojišťovna

Generali Česká pojišťovna představuje moderní finanční institucí se silnou znalostí českého trhu a mezinárodním zázemím. Její kořeny sahají hluboko do 19. století. V současné době je největší tuzemskou pojišťovnou s tržním podílem 28,7 %. Kromě individuálního pojištění nabízí pojistná řešení pro malé, střední a velké firmy v oblasti podnikatelských, průmyslových, technických a zemědělských rizik. Velikost pojišťovny a její stabilita zaručují, že bude za všech okolností schopná dostát svým závazkům. Stejně jako přinášet zásadní technologické inovace i rychlé a profesionální služby.

Podpora jednotlivců a firem je nedílnou součástí aktivit Generali České pojišťovny. Dlouhodobě přispívá nejen na četné charitativní projekty, ale podporuje i své zaměstnance, aby byli sami v této oblasti aktivní. Stovky zaměstnanců pojišťovny se tak pravidelně zapojují do dobrovolnických aktivit a společně odpracovali pro dobrou věc již desítky tisíc hodin. Ocenění Českých podnikatelek pojišťovna podporuje prostřednictvím své dceřiné společnosti Generali Česká distribuce, a.s.


O hlavním partnerovi: Microsoft v České republice

Společnost Microsoft byla založena v roce 1975 a je světovým lídrem v poskytování softwaru, služeb, zařízení a řešení, které pomáhají lidem a firmám po celém světě plně realizovat jejich potenciál. Odpovědnost vůči zemi, v níž působíme, vždy byla součástí naší strategie. Podporujeme oblasti, které jsou klíčové pro konkurenceschopnost ČR a v nichž může mít naše zapojení významný dopad. V ČR se zaměřujeme na rozvoj dovedností v oblasti informačních technologií a související modernizaci školství a výuky, podporu inovací a podnikání (start-upů), posilování konkurenceschopnosti malých a středních podniků pomocí technologií, a využívání IT pro zapojení znevýhodněných lidí do práce a zefektivnění práce neziskových organizací. Rozvoj podnikání podporuje i obchodní model Microsoftu - spolupracujeme s více než 3000 partnerskými firmami, většinou malými a středními podniky, které pro své zákazníky vyvíjejí řešení postavená na našich technologiích. Dohromady zaměstnávají na 40 000 lidí, což je významný příspěvek k podpoře zaměstnanosti a rozvoji inovací v ČR. V Česku působíme od roku 1992.


O hlavním partnerovi: DAQUAS

Posláním společnosti DAQUAS je pomáhat, aby IT lidem pomáhalo. Věnuje se mu od založení v roce 1991 a ovlivňuje oborové kolegy nejen v České republice, ale i na dalších světadílech. Činnost společnosti DAQUAS spočívá v zajištění těch částí IT, kterým se obvykle nedostává přiměřené pozornosti, ale přesto mohou mít zásadní dopad na výsledky. Věnujeme se otázkám licencí a jejich optimálního pořízení, otázkám komunikace mezi světem IT a ostatními světy, na nichž žijí lidé, kteří IT potřebují. Jsme partnerem profesionálním „ajťákům“ a propojujeme správné lidi či firmy dohromady tak, aby výsledný efekt byla stabilní, úspěšná spolupráce, díky níž IT správně podporuje hlavní zaměření firem.


O patronovi kategorie CENA ZA VÝJIMEČNÝ RŮST FIRMY: TC Business School

TC Business School dodává klientům kurzy MBA postavené na principech Action Learning a akreditované u ACBSP spolu s Business School Netherlands, největším poskytovatelem kurzů MBA v Nizozemsku. Nejsme teoretičtí akademici. Tým našich lektorů-manažerů se specializuje na komplexní vzdělávací a poradenské služby pro manažery a managementy malých a středních firem. Od založení v roce 1998 prošlo našimi kurzy a firemními programy rozvoje managementu více než 3000 českých i slovenských manažerů z bezmála 350 firem, institucí a organizací. Action Learning MBA je profesní studium zaměřené na praxi, kde se komunikační, týmové a strategické dovednosti nezlepšují „biflováním“, ale řešením reálných problémů reálných firem. Je založeno na otevřené diskuzi a partnerství. Jsme přesvědčeni, že lidé se nejvíce učí na tom, co opravdu cítí, myslí a dělají v reálném světě. Tak, aby intenzivně vnímali smysl své práce, mohli být na sebe hrdí, aby je práce bavila a měli z ní oprávněnou a upřímnou radost.

Klíčová slova ČR-hospodářství-ocenění-ženy-Agentura Helas

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Finance, ekonomika

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.