Obchodní síť Žabka pokračuje v expanzi. V Praze otevřela další dvě nové prodejny. První je umístěna přímo v obchodním centru Eden ve Vršovicích, druhá pak v rámci administrativního komplexu Metronom v Nových Butovicích. V průběhu letošního roku otevřela Žabka již 17 nových prodejen.
Výhodou obchodů Žabka je široká nabídka potravin a dalších služeb finančního servisu, zároveň jsou schopné se přizpůsobit různým prostorům a typům zákazníků. Svědčí o tom i dva zatím poslední přírůstky v síti. Nový obchod Žabka byl otevřen přímo v obchodním centru Tesco Eden.
„Náš obchod je velmi netypicky umístěn právě v obchodním centru. Je to lokalita, po které jsme dlouze toužili a chtěli jsme ji vyzkoušet a obchodní centrum nám nabízí nevídané možnosti,“ říká Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka, a dodává: „Koncept cílí na zákazníky, kteří se běžně pohybují po ulici a jsou to zákazníci, kteří většinou někam spěchají, ale potřebují si při každodenním spěchu udělat rychlý a pohodlný nákup. Je to úplně odlišný zákazník oproti standardnímu hypermarketu, a to je ten důvod, proč jsme se rozhodli jít do této lokace a nebojíme se, že si budeme s hypermarketem Tesco konkurovat.“
Prodejna je umístěna u autobusové zastávky Slávie a na ploše 108 metrů čtverečních nabízí vedle standardních služeb i několik novinek. Má teplý pult, kde nabízí zákazníkům mj. hot dogy. Poprvé v tomto obchodě probíhá v pilotním provozu prodej léčiv, tento model by se měl pak rozšířit do celé sítě. Novinkou je i koutek s posezením. Žabka uvádí, že zde hodlá vytvořit vlajkovou loď, kde bude potenciálním novým franšízantům ukazovat přednosti svého konceptu.
Druhá prodejna Žabka se nachází v rámci Metronom Business Center, což je administrativní budova v pražských Nových Butovicích. Obchod s rozlohou 140 metrů čtverečních poskytuje zákazníkům komplexní nabídku sortimentu a služeb.