Jiří Rožec a Kateřina Vymazalová mají na starosti prodej smartphonů Realme

13. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Realme)
Zastoupení společnosti realme, nejrychleji rostoucí značky mobilních telefonů na světě, hlásí dvě posily. Na pozici channel managera pro ČR a SR nastoupil Jiří Rožec a komunikaci značky pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko nově zastřešuje Kateřina Vymazalová.

Nový senior channel manager Jiří Rožec do Realme přišel z konkurenčního Xiaomi, kde v předchozím roce působil jako obchodní ředitel. Jeho starostí byl partnerský prodej a pomoc při budování lokální pobočky Xiaomi. V Realme mezi jeho hlavní úkoly patří rozvoj prodejních kanálů v České republice a na Slovensku.

Zkušenost Jiřího Rožce s asijskými výrobci smartphonů podtrhuje i téměř čtyřleté působení v Huawei, kde zastával pozici šéfa maloobchodu pro Česko a Slovensko. Stál za budováním vlastní obchodní sítě Huawei včetně tzv. „pop-up store“ konceptu po celém Česku a jeho nejdůležitějším počinem bylo otevření vlajkové prodejny značky v obchodním centru Westfield Chodov.

„Společnost Realme, která je součástí koncernu BBK Electronics, je relativně novou a svěží značkou na poli mobilních telefonů s jedním z nejlepších poměrů cena/výkon. Produkty realme mají obrovský potenciál, což ostatně potvrzuje i trvalý nárust podílu na trhu mobilních telefonů. Těší mě, že mohu být součástí další fáze rozvoje této značky v Česku a na Slovensku,“ uvedl ke svému příchodu do Realme Jiří Rožec.

Za komunikaci zodpovídá Kateřina Vymazalová

Na pozici senior PR and marketing manager společnosti Realme pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko nastoupila Kateřina Vymazalová. Ze své funkce zajišťuje a koordinuje veškeré komunikační aktivity ve zmíněných zemích včetně strategického plánování a rozvoje značky.

Vymazalová přišla k Realme s desetiletou zkušeností z oblasti IT marketingu a PR. Naposledy téměř tři roky působila u společnosti Epson na pozici marketingového a PR manažera pro Česko a Slovensko a v minulosti pět let vedla marketingový tým IT distributora ASBIS. Zná také přímou konkurenci realme: o marketing a PR se starala i u značky Huawei.

Kateřina Vymazalová má zkušenost s plánováním a uskutečňováním marketingových strategií, pořádáním lokálních i mezinárodních partnerských akcí a press tripů, ale také trade marketingem či budováním showroomů.

„Realme vnímám jako inovativní mladou společnost, která se zaměřuje na poskytování kvalitních technologických produktů pro mladé lidi. Jsem ráda, že mohu být součástí firmy hned od jejího počátku, a pokusím se udělat maximum pro to, aby zákazníci a partneři začali vnímat Realme jako tu nejlepší možnou volbu v daném segmentu,“ řekla Kateřina Vymazalová. 

Štítky: 
realme