Orientační nabídka


Sociální sítě

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

Vyhledávání


 

Bc. Klára Loudová

referentka (veřejná zeleň, dětská hřiště, mobiliář)
 

Referent odboru kancelář města – úsek správy majetku (Referent majetkové správy a společné státní správy a samosprávy)    

 

Agenda správce veřejné zeleně města včetně zeleně na veřejném pohřebišti

ü  správa a údržba veřejné zeleně

ü  výkon administrativy a pomocných úkonů na úseku agendy údržby zeleně včetně zeleně na veřejném pohřebišti    

ü  zajištění zadávacího či poptávkového řízení ve smyslu zákona o veřejných zakázkách na výběr dodavatele    

ü  zajištění uzavření smlouvy příp. dodatků smluv s vybraným dodavatelem    

ü  stanovení týdenních plánů údržbových prací, jakož i spolupráce na tvorbě harmonogramu prací pro daný rok    

ü  kontrola odvedené práce ve smyslu hodnocení kvality a odbornosti    

ü  kontrola fakturace za provedené práce proti smlouvě/objednávce a skutečně provedeným pracím    

ü  pravidelná šetření v lokalitě    

ü  tvorba a kontrola rozpočtu na úseku údržby zeleně včetně zeleně na veřejném pohřebišti    

ü  vyjadřování se k soutěžím a akcím, které se dotýkají veřejné zeleně    

ü  pasportizace veřejné zeleně – pravidelná aktualizace stavu    

ü  vydávání stanovisek/rozhodnutí k žádostem o kácení stromů, keřů apod.    

ü  kontrola provedení náhradní výsadby    

ü  řešení přestupků na úseku veřejné zeleně    

Agenda správce veřejného pohřebiště      

ü  péče a údržba o movitých a nemovitých věci veřejného pohřebiště (zejména péče o kulturní památky, a to kostelík Povýšení sv. Kříže a dvě sochy)    

ü  zajištění úklidu veřejného pohřebiště a kostelíka včetně a zajištění běžných oprav a údržbových prací    

ü  zajištění organizace a tvorby hrobových a urnových míst,     

ü  navazování spolupráce s pohřebními službami za účelem uzavírání smluv    

ü  spolupráce a jednání s pohřebními službami o pronájmu kostelíka za účelem zajištění smutečního obřadu (přijímání objednávek, konzultace stavu obsazenosti aj.– služba víkendy a svátky)    

ü  vyhotovování finančního předpisu na pronájem kostelíka, příprava daňového dokladu a následná distribuce na pokladnu    

ü  vypracovávání a aktualizace řádu veřejného pohřebiště    

 

Agenda správce dětských hřišť

ü  péče a údržba o prostory dětských hřišť a jejich zařízení (opravy herních prvků i oplocení)    

ü  zajištění úklidu (čistoty a pořádku) prostoru dětských hřišť    

ü  zajištění rozborů písku na pískovištích, doplnění písku, kontrola zakrytování    

ü  pravidelná kontrola herních prvků zařízení hřišť (technický stav - prohlídky preventivní, servisní, revizní)   

ü  vypracování provozních řádů zajištění jejich vyvěšení a kontrola stavu vyvěšení  

ü  tvorba a kontrola rozpočtu na úseku správce dětských hřišť    

ü  kontrola odvedené práce ve smyslu hodnocení kvality a odbornosti    

ü  kontrola fakturace za provedené práce proti smlouvě/objednávce a skutečně provedeným pracím    

Agenda správce budov městského úřadu      

ü  zajištění úklidu budov (kanceláří, sociálního zařízení, technických místností, chodeb a jiných příslušenství), příp. dohled    

ü  zajištění doplňování hygienických a sociálních potřeb    

ü  péče o vlajky a jejich vyvěšování, kontrolu a opravy stožárů na vlajky    

ü  drobné likvidace nepotřebného majetku, materiálu a sběru    

ü  dohled nad likvidaci tříděného odpadu z provozu budov    

ü  kontrolu technického stavu úřední desky včetně vývěsek rozmístěných na území obce a zajištění jejich oprav   

ü  tvorba a kontrola rozpočtu předmětné agendy včetně následné kontroly fakturace    

ü  pravidelnou kontrolu budov městského úřadu

ü  zajišťuje vybavení zaměstnanců úklidu potřebnými úklidovými pomůckami a technickými prostředky BOZP     

 

Agenda správce městského mobiliáře        

ü  zajištění správy a péče o městský mobiliář, jeho údržba, opravy, obnova (doplnění)
ü   tvorba a kontrola rozpočtu předmětné agendy včetně následné kontroly fakturace         

     

Další činnosti      

ü  administrativní činnosti v rámci odboru kanceláře města – úseku správy majetku;    

ü  prvotní evidence vlastních smluv    

ü  osvětová činnost v rámci vykonávaných agend (články do DL a médií)     

ü  příprava a vypracování materiálů pro jednání RM/ZM v rámci vykonávaných agend    

ü  zpracovává informace pro výbory ZM města Dobříš

ü  připravuje a zabezpečuje podklady pro jednání komisí a výborů

ü  tvorba a kontrola rozpočtu na úseku údržby zeleně včetně zeleně na veřejném pohřebišti    

ü  vypracovává návrhy rozpočtu v rámci vykonávaných agend    

ü  rozepisuje finanční objemy a ukazatele schváleného rozpočtu města na příslušné rozpočtové období v podrobném rozpočtu    

ü  kontroluje hospodaření s rozpočtovými prostředky, navrhuje rozpočtová opatření a rozpočtové změny v příslušném rozpočtovém období    

ü  kontroluje hospodaření s rozpočtovými prostředky ORJ    

ü  zajišťuje zpracování podkladů a zpráv o přípravě, plnění a kontrole rozpočtu odboru v příslušném rozpočtovém období   

ü  zajišťuje hospodárnost při vynakládání finančních prostředků a při hospodaření s materiálně technickými prostředky    

ü  zajišťuje podklady pro řešení stížností, petic, oznámení a podnětů občanů    

ü  spolupracuje při vydání pracovního řádu obecního úřadu a dalších vnitřních směrnic obecního úřadu    

ü  podílí se na inventarizaci majetku města    

ü  zpracovává podklady a požadavky na materiální a technické vybavení úseku  

ü  kontroluje smlouvy a předkládá ji kontrole právníkovi    

ü  zajišťuje předávání pohledávek úseku k vymáhání finančnímu odboru MěÚ    

ü  zajišťuje plnění rozhodnutí, žádostí, příkazů a podnětů    

ü  spolupracuje s Policií ČR, městskou policií, odbory MěÚ a dalšími orgány a organizacemi veřejné správy    

ü  zajišťuje ochranu osobních údajů, údajů podléhajících povinnosti mlčenlivosti, jakož i vědeckotechnických a ekonomických informací    

ü  zajišťuje ochranu svěřeného majetku a materiálně technických prostředků a pomůcek    

ü  přijímá, eviduje a nakládá s písemnostmi v souladu se spisovým řádem města Dobříše    

ü  podávání informací ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o poskytování informací v rámci vykonávaných agend

 

 

 

 

 

 
Telefon:
pevná linka: 318 533 360
mobilní: 776 665 331
E-mail:
oficiální: loudova@mestodobris.cz
ID datové schránky:
pnxbx8u
Adresa:
Kancelář
Mírové náměstí 230
263 01 Dobříš

 
Kontakty
 
 

Kontext


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém

 

Tento web pro svoji správnou funkci využívá soubory cookies.

O cookies

Nastavení cookies

Tento web pro svoji správnou funkci využívá soubory cookies.

Více o cookies

Tyto soubory nám umožňují poskytnout návštěvníkům kvalitnější služby, protože nám například umožní získat anonymizované analytické údaje o používání tohoto webu.

Kompletní přehled cookies, které tento web využívá naleznete zde.

Skupiny cookies