Twisto pořádá webinář ke studii Český Košík Roku, s e-shopy bude diskutovat o aktuálních trendech v e-commerce

Kdo v Česku nejlépe prodává on-line? Jaké jsou poslední trendy v e-commerce? Český fintechový startup Twisto připravuje webinář, na kterém bude o těchto tématech diskutovat s největšími hráči českého e-commerce trhu. Současně Twisto na webináři přiblíží výsledky studie o přívětivosti českých e-shopů Český Košík Roku, kterou Twisto už poněkolikáté organizuje. Webinář proběhne v úterý 23. února od 10:30 na platformě Zoom. Akce se zúčastní zástupci e-shopů Astratex, Alza a Footshop a dále zástupce Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a Mastercard, partnera studie Český Košík Roku. Dalším partnerem je srovnávač Heureka.cz.

Webinář k aktuálním trendům v e-commerce Twisto organizuje v úterý 23. února od 10:30 a registrace na něj probíhají zde. Vystoupí na něm zástupci tří e-shopů, které se ve studii Český Košík Roku umístily mezi nejlepšími. Jako další hosté vystoupí výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci (APEK) Jan Vetyška a za společnost Mastercard, která je partnerem studie, bude mluvit Business Development Manager Josef Puczok.

Vystupující budou mimo jiné diskutovat například o tom, jaký dopad na online nakupování měla pandemie, jak přistupují k user-experience svých zákazníků, jaké trendy jsou na vzestupu a co lze čekat od letošního roku. Navážou tím na výsledky studie Český Košík Roku, které budou zveřejněny v pondělí 22. února. Studie hodnotí uživatelskou přívětivost nejnavštěvovanějších českých e-shopů na mobilních zařízeních a Twisto ji organizuje již počtvrté.

"Pandemie udělala z online nakupování nezbytnou součást života. Zároveň už přes 50 procent nákupů v českých e-shopech je uskutečňováno přes mobilní zařízení. Proto jsme se rozhodli studii obnovit a zaměřit se při tom na mobilní rozhraní e-shopů," vysvětluje chief portfolio officer Twista Lukáš Hurych, který za studií stojí.

Více o Českém Košíku Roku

Český Košík Roku vznikl jako studie o přívětivosti českých e-shopů ke koncovým uživatelům, postupně se k nim přidala i konkrétní doporučení pro zlepšování e-shopů. První ročník studie proběhl v roce 2014 a pokračoval až do roku 2016. Twisto se rozhodlo Český Košík Roku po odmlce obnovit, a to zejména kvůli pandemii. Kompletní výsledky studie za rok 2020 organizátoři odhalí 22. února. Partnery letošního ročníku studie jsou Mastercard a Heureka.cz.

Více o fintechu Twisto

Twisto je platební aplikace spojená s kartou Mastercard, která přináší moderní způsob placení. Díky Twisto účtu se dají na jedno kliknutí a bez registrace uhradit internetové nákupy. Registrovaní uživatelé pak mají možnost vyrovnat faktury jejich vyfocením, využít k placení Twisto kartu, zaplatit mobilem díky Apple Pay či Google Pay nebo snadno rozdělit společný účet mezi kamarády s funkcí Twisto Split. Twisto má navíc nejvýhodnější kurz pro zahraniční platby. Všechny nákupy se zobrazují v přehledné mobilní aplikaci a zákazník je pohodlně uhradí najednou na konci měsíce. Twisto umožňuje také nákup na splátky s okamžitým schválením. V roce 2019 firma úspěšně vstoupila na polský trh.

Kontakt:

Jan Husták

e-mail: jan.hustak@twisto.cz

Klíčová slova ČR-trh-internet-finance-firmy-Twisto

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Finance, ekonomika
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.