Kladno modernizuje logo! Bude mít tmavě modrou a bílou barvu

12. března 2021, 15:21

Marek Hedbávný

Kladno na mimořádné páteční tiskové konferenci oznámilo zásadní změny v klubové identitě. Rytíři startují dlouhodobou kampaň #Věříme a také mění své logo.

Ne sice tvarem a obecně stylem, ale barvami. Z loga mizí světle modrá i žlutá barva, nově bude skoro až černobílé. 

Rytíři s obměněným logem vstoupí do příští sezony. „Jeho podoba, základ zůstanou stejné: jen už nebude barevné, nýbrž složené jen z tmavě modré a bílé," potvrzuje tiskový mluvčí Lukáš Jůdl. „Jedná se o modernější vizualizaci loga a my ho nechtěli měnit úplně. Po téměř deseti letech si však zasloužilo obléct novější kabát."

Pochopitelně, ruku v ruce s upraveným logem, představí Kladno i nové dresy. „Ty ještě odhalovat nebudeme, ale prozradím, že bychom jejich design chtěli ponechat na více než jeden ročník,“ avizuje Jůdl.

Rytíři, kteří jsou aktuálně hlavním favoritem Chance ligy a čekají na svého čtvrtfinálového soupeře, zároveň spouští i rozsáhlou marketingovou kampaň #Věříme!

Tohle heslo bude provázet kladenský hokej nejen v závěru letošního ročníku, ale i v mnoha dalších sezonách.

V sezonách, kdy se toho u Rytířů hodně odehraje. Letos má Kladno za cíl postup a v létě potom proběhne rozsáhlá rekonstrukce ČEZ stadionu.

Vrcholem ročníku 2021/2022 pak bude D+D REAL Winter Classic ve Špindlerově Mlýně,  v únoru potom Jaromír Jágr oslaví 50. narozeniny.

„Věříme, že se nám podaří vrátit se do extraligy. Heslo VĚŘÍME je silné a naši fanoušci to jistě brzy poznají. Věřit totiž můžete při každé příležitosti," vysvětluje marketingový manažer Adam Soukup.

„Kampaň jsme tento týden představili i celému A-týmu a klukům se projekt velice líbil a sklidil potlesk," prozrazuje Soukup.

Změny pochopitelně schválil i hrající majitel klubu Jaromír Jágr: „Nic bychom bez jeho souhlasu nerealizovali. Schvaloval i konečnou podobu všech výstupů," potvrdil Jůdl.

Součástí kampaně budou i billboardy po Kladně. „Vizualizace hesla #Věříme se propojila s úchvatnými snímky Jaromíra Jágra, Tomáše Plekance a Andreje Košarišťana. Stejnou podobu mají i reklamní plochy na několika autobusech ČSAD Kladno," popisuje Soukup.

Rytíři kromě toho natočili propagační videa. „Rádi bychom si vytvořili ještě větší základnu fanoušků a jde to také ruku v ruce s tím, že chceme i u dětí zvýšit zájem o hraní hokeje. Děláme si tak podhoubí pro dobu, kdy pomine koronavirová pandemie,“ uvedl Soukup.

Záznam tiskové konference

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Ochrana osobních údajů | Sledování streamů | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports.cz, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz