12. března 2021, 15:21
Marek HedbávnýKladno na mimořádné páteční tiskové konferenci oznámilo zásadní změny v klubové identitě. Rytíři startují dlouhodobou kampaň #Věříme a také mění své logo.
Ne sice tvarem a obecně stylem, ale barvami. Z loga mizí světle modrá i žlutá barva, nově bude skoro až černobílé.
Rytíři s obměněným logem vstoupí do příští sezony. „Jeho podoba, základ zůstanou stejné: jen už nebude barevné, nýbrž složené jen z tmavě modré a bílé," potvrzuje tiskový mluvčí Lukáš Jůdl. „Jedná se o modernější vizualizaci loga a my ho nechtěli měnit úplně. Po téměř deseti letech si však zasloužilo obléct novější kabát."
Pochopitelně, ruku v ruce s upraveným logem, představí Kladno i nové dresy. „Ty ještě odhalovat nebudeme, ale prozradím, že bychom jejich design chtěli ponechat na více než jeden ročník,“ avizuje Jůdl.
Rytíři, kteří jsou aktuálně hlavním favoritem Chance ligy a čekají na svého čtvrtfinálového soupeře, zároveň spouští i rozsáhlou marketingovou kampaň #Věříme!
Tohle heslo bude provázet kladenský hokej nejen v závěru letošního ročníku, ale i v mnoha dalších sezonách.
V sezonách, kdy se toho u Rytířů hodně odehraje. Letos má Kladno za cíl postup a v létě potom proběhne rozsáhlá rekonstrukce ČEZ stadionu.
Vrcholem ročníku 2021/2022 pak bude D+D REAL Winter Classic ve Špindlerově Mlýně, v únoru potom Jaromír Jágr oslaví 50. narozeniny.
„Věříme, že se nám podaří vrátit se do extraligy. Heslo VĚŘÍME je silné a naši fanoušci to jistě brzy poznají. Věřit totiž můžete při každé příležitosti," vysvětluje marketingový manažer Adam Soukup.
„Kampaň jsme tento týden představili i celému A-týmu a klukům se projekt velice líbil a sklidil potlesk," prozrazuje Soukup.
Změny pochopitelně schválil i hrající majitel klubu Jaromír Jágr: „Nic bychom bez jeho souhlasu nerealizovali. Schvaloval i konečnou podobu všech výstupů," potvrdil Jůdl.
Součástí kampaně budou i billboardy po Kladně. „Vizualizace hesla #Věříme se propojila s úchvatnými snímky Jaromíra Jágra, Tomáše Plekance a Andreje Košarišťana. Stejnou podobu mají i reklamní plochy na několika autobusech ČSAD Kladno," popisuje Soukup.
Rytíři kromě toho natočili propagační videa. „Rádi bychom si vytvořili ještě větší základnu fanoušků a jde to také ruku v ruce s tím, že chceme i u dětí zvýšit zájem o hraní hokeje. Děláme si tak podhoubí pro dobu, kdy pomine koronavirová pandemie,“ uvedl Soukup.
ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz