Personální software PINYA HR vstoupil do nové technologické etapy

Oblíbený personální software PINYA HR vstoupil do nové technologické etapy. Od 1. dubna 2021 nabízí svým uživatelům zcela nové moderní cloudové řešení, které z PINYA HR vytvořilo personální aplikaci, která je dostupná na pár kliknutí myši a je vhodná pro firmu jakékoliv velikosti.

Koronavirová krize postavila řadu firem před výzvu digitalizace interních procesů. "PINYA s.r.o. jako tvůrce chytrých softwarových řešení má s digitalizací dlouhodobé zkušenosti, proto jsme se rozhodli vytvořit systém, který bude natolik jednoduchý a intuitivní, že jej budou moci používat i menší společnosti, které před vypuknutím pandemie o digitalizaci neuvažovaly," vysvětluje obchodní ředitel PINYA s.r.o., pan Ondřej Gryc.

Cloudové řešení PINYA HR je v českých podmínkách naprosto jedinečné, jedná se o první ryze českou aplikaci, která zcela nahrazuje excelové tabulky. Zároveň lze naše PINYA HR propojit s Office 365. Velikou výhodou PINYA HR je její neustálé vylepšování. "Každé čtvrtletí do systému nasazujeme 4-5 nových funkcí. Předplatitelé cloudu budou mít k těmto novinkám a vylepšením přístup okamžitě, nemusejí platit nic navíc, vše získají v jedné ceně," dodává Jan Havlas, CEO společnosti PINYA s.r.o.

Kontakt:

Ondřej Gryc

Obchodní ředitel PINYA s.r.o.

E-mail: ondrej.gryc@pinya.cz

https://pinya.hr/cz

Klíčová slova ČR-počítače-software-firmy-Pinya

Oblast
Jihomoravský (bn)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.