Celoplošná terestrická Televize Seznam uzavřela spolupráci se slovenskou stanicí TV Joj a společně oznámily zahájení příprav natáčení třetí série komediálního seriálu Lajna scenáristy Petra Kolečka a kreativního producenta Daniela Strejce. Nová řada s podtitulem „Zúčtování“ bude tentokrát natáčena primárně pro terestrické televizní vysílání. Chystá se tak osm zcela nových dílů ve stopáži dvacet šest minut.

-reklama-


První dvě série seriálu Lajna, které diváci najdou na videoportálu Televizeseznam.cz, mají přes 16 milionů zhlédnutí. Nová řada však bude mít premiéru v terestrické Televizi Seznam a TV Joj, následně ji budou moc diváci sledovat i online.

„Sledovanost Televize Seznam stále roste, v lednu jsme podle měření ATO měli měsíční divácký zásah 2 905 000 diváků*. I nadále budeme chtít posilovat výrobu vlastního, divácky atraktivního obsahu. Mimo seriálu Lajna 3 připravujeme do podzimního programového schématu další vlastní nové pořady. Jsme velice rádi, že jsme pro natáčení našli tak silného koprodukčního partnera, jakým je TV Joj. Z Lajny se tak stává mezinárodní projekt, a to nejen díky spolupráci dvou celoplošných televizních stanic, ale také prostředí, ve kterém se natáčí, a ději, který se v ní odehrává,“ říká ředitel Televize Seznam Ivan Mikula.

* Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě 15+, reach, leden 2021

Ivan Mikula, FOTO: Distribuce Seznam

„Práci kolegů z Televize Seznam sledujeme od začátku vysílání celé tři roky, přičemž seriál Lajna se stal nepochybně ve svém žánru fenoménem. Navázání spolupráce bylo i při pohledu na naši seriálovou tvorbu či autorské zázemí přirozené a těším se, že herecký koncert Jiřího Langmajera a výborný scénář Petra Kolečka budeme moci jako koproducenti tohoto skvělého projektu premiérově přinést tento podzim i divákům na Slovensku,“ říká Marcel Grega, generální ředitel JOJ Group.

Marcel Grega, FOTO: Distribuce Seznam

Za produkcí seriálu stojí stejný tým jako u předchozí série, natáčet by se měla během letošního léta a divákům se na obrazovkách představit na podzim.

-reklama-