Kritiky.cz > Domácí rady > Copywriting každý nezvládne

Copywriting každý nezvládne

img a316454 w2103 t1527417992
img a316454 w2103 t1527417992
1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehodnoceno)
Loading...



Jestliže chce­te dostat své firem­ní strán­ky na před­ní pozi­ce ve vyhle­dá­va­čích, najdě­te si copy­wri­te­ra, kte­rý Vám pomů­že. Efektivní copy­wri­ting je totiž k neza­pla­ce­ní.

A už jsme zřej­mě u prv­ní­ho pro­blé­mu. Platba.

  • Nezdá se Vám pří­liš vyso­ká cena za člá­nek?
  • Za toto máte pla­tit, když jste pře­svěd­če­ni, že toto zvlád­ne­te napsat i Vy sami?

autorská práva

Víte, spo­leh­li­vý copy­wri­ting se opí­rá o klí­čo­vá slo­va. Jeho základ­ním kame­nem je prá­vě správ­ný výběr tako­vých slov. Všimněte se, že člán­ky mají myš­len­ku. Není to jen hem­že­ní klí­čo­vých slov. Mají začá­tek a někam smě­řu­jí. Umíte to? S nej­vět­ší prav­dě­po­dob­nos­tí ne.

Sami se do toho nepouš­těj­te.
Při vší úctě k Vám, věnuj­te se tomu, čemu sku­teč­ně rozu­mí­te. Na pro­sa­ze­ní Vaší fir­my do popře­dí vyhle­dá­va­če povo­lej­te povo­la­něj­ší. A nech­te je pra­co­vat. Teprve výsled­ky Vás pře­svěd­čí o tom, že copy­wri­ting od zku­še­né­ho pisa­te­le doká­že divy. Ten přes­ně ví, co a jak zakom­po­no­vat do člán­ku pro Váš web. Nebo do PR člán­ku, kte­rý zase potře­bu­je něco jiné­ho. Vskutku se nepo­kou­šej­te psát si své tex­ty pro svůj web své­po­mo­cí. Vaše prá­ce, čas a ener­gie do toho­to úsi­lí vlo­že­né by se sta­ly plyt­ký­mi.

týmová práce

Nakonec ale, proč bys­te si to nemoh­li vyzkou­šet? Jen zku­še­nost by Vás pře­svěd­či­la. Ale ztra­ti­li bys­te zby­teč­ně moc času. A čas jsou pení­ze, nebo ne?

Ustupte ze svých pozic.
Ne, nepře­mýš­lej­te ani na chvil­ku o tom, že bys­te si s copy­wri­tingem něco sami zača­li. Vážně by to nedo­padlo!

Raději začně­te pře­mýš­let a sepi­so­vat si, co oče­ká­vá­te od své­ho webu. Co chce­te pro­dá­vat. Jaké pro­duk­ty chce­te upřed­nost­nit. Co je pro Vaši fir­mu pri­o­ri­tou. A tepr­ve potom se domluv­te s odbor­ní­ky v oblas­ti SEO, kte­ří Vám poda­jí pomoc­nou ruku. Copywriting nech­te na nich. A klí­čo­vá slo­va samo­zřej­mě také! A lin­kbu­il­ding, nebo SEO ana­lý­zu, včet­ně SEO opti­ma­li­za­ce! A mno­ho dal­ší­ho, i kdy­bys­te měli celé své webo­vé strán­ky jako­by pře­ko­pat. Vy máte něja­ký cíl a SEO odbor­ní­ci Vás k němu dove­dou. Chce to jen tro­chu důvě­ry.
Vytvořte efek­tiv­ní tým.


Foto: Pixabay

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

|

0
Budeme rádi za vaše názory, zanechte prosím komentář.x
Stránka načtena za 3,31379 s | počet dotazů: 266 | paměť: 72194 KB. | 21.05.2024 - 11:42:09