Celkem 112 nabíječek pro elektromobily postaví v ČR do konce roku 2022 energetická skupina innogy.
foto: innogy
Stanice vyrostou v sedmnácti lokalitách po celém Česku. Nová síť nabíječek od innogy se bude jmenovat Park & Charge Net. První nabíjecí místa plánuje innogy otevřít motoristům už letos na podzim. Na vybudování sítě získala innogy dotaci EU z Operačního programu Doprava.
„Lokality pro stanice jsme vybírali velmi pečlivě. Naše síť bude pokrývat zajímavá místa po celé ČR jak ve městech, tak i ve vyhledávaných rekreačních oblastech. S projektovou přípravou jsme začali na podzim loňského roku, nyní soutěžíme dodavatele nabíječek. Pokud půjde vše podle plánu, první elektromobily se nabijí v síti Park & Charge Net už letos na podzim,“ uvedl Zdeněk Kaplan, CEO innogy Energo.
V rámci projektu Park & Charge Net innogy postaví 110 standardních AC nabíječek a 2 DC rychlonabíječky o výkonu 150 kW. Projekt innogy uspěl s žádostí o dotaci z evropských strukturálních a investičních fondů, konkrétně v rámci výzvy na podporu čisté mobility z Operačního programu Doprava, kterou vypsalo Ministerstvo dopravy ČR.
Paralelně s novým projektem innogy pokračuje v letošním roce v rozšiřování stávající sítě o další AC i DC nabíjecí stanice. V tomto případě se jedná o samostatnou investici skupiny innogy, bez využití dotačních titulů EU.
„Po několika letech, kdy jsme se soustředili především na rozvoj naší sítě CNG plniček a upevnění pozice lídra trhu, nyní chceme adekvátně posílit také v elektromobilitě. Budeme investovat do rozšíření nabíjecí infrastruktury, abychom našim zákazníkům mohli nabídnout očekávaný komfort při jízdě elektromobilem. Naší ambicí je, aby značka innogy stejně jako u CNG patřila k největším poskytovatelům nabíjení pro elektromobily v Česku,“ dodal Kaplan.
Kdybych si dal na plot před barák pomalou nabíječku, taky
Kdybych si dal na plot před barák pomalou nabíječku, taky dostanu dotace?
…Úplné zastavení výroby od PO do SO platí pro Kvasiny a
…Úplné zastavení výroby od PO do SO platí pro Kvasiny a Bolka bude vyrábět v omezeném režimu POUZE ENYAQ… ;)))))))))))) UŽ víte jak se zlikviduje produkce autopopelnic ?! Oznámí se jim že prostě nebudou čipy nazdar nebo lépe řečeno nasrr ;)))
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/skoda-auto-zastavi-vyrobu-v-kvasinach-automobilce-chybeji-dily-pro-desitky-tisic-aut-1381660
ŠÁDE loni dodala celosvětově přes MEGA AUTOPOPELNIC (eletromobilů promile 😉 FURT Provozuje 3 autodebilky v Čezku Čajně Parůs Slovakofarmsku bubákově blábléblébléééééé samý s*ačky :))))
110ks standardních AC22kW v roce 2021 ?? njn panečku to se
110ks standardních AC22kW v roce 2021 ?? njn panečku to se to utápějí eu dotace :)))
Dotace slouží jen k přesunutí peněz od chudých ke
Dotace slouží jen k přesunutí peněz od chudých ke naaazzziii korporacím a likvidaci střední třídy, to snad ví už každé malé dítě, protože se to i reálně děje 🙂
… říká docent inženýr rulda cscvole
… říká docent inženýr rulda cscvole :)))
hybrid.cz/user/rulik
„…vybírali jsme velmi pečlivě. Naše síť bude pokrývat
„…vybírali jsme velmi pečlivě. Naše síť bude pokrývat zajímavá místa po celé ČR“… takže Vsetínsko zase nic 😀
Tady kousek jedno lyžařské centrum má innogy nabíječku –
Tady kousek jedno lyžařské centrum má innogy nabíječku – dvě zásuvky type2 uprostřed lesa..model už rok celorov, edit, když tak přemýšlím, tak možná už jsem jí tam vypnutou viděl 2 roky zpátky.. na podzim o dušičkových prázdninách – to jsem tam naposled parkoval.
souřadnice!! tý tadykousekuprostředlesa at sme z toho
souřadnice!! tý tadykousekuprostředlesa at sme z toho chytřejší 🙂
hledej šmudlo jako cipísek musíš být v každém lese jako
hledej šmudlo jako cipísek musíš být v každém lese jako doma 😉
to sou voničem diskuze, nic konstruktyvního 😉
to sou voničem diskuze, nic konstruktyvního 😉
No, já si dám vždycky ev-mapu a kolem Vsetína ‚Terra
No, já si dám vždycky ev-mapu a kolem Vsetína ‚Terra incognita‘
Mě na EV mapě baví ten výkus ohraničení D5 a E55 kus
Mě na EV mapě baví ten výkus ohraničení D5 a E55 kus republiky jak blázen a je max semtam něco na hlavním tahu. Třeba Praha Strakonice, pokud nezabočíte do Příbramě smolík (Plug share hlásí něco od Čezu v Dlouhé Lhotě, a u Jiskrů Destination charger)..Plzeň – Písek na tabu na ČB smolík (Plug share hlásí něco od Innogy v Nepomuku). Tah Plzeň Teplice – jo bez zajížďky až v Mostě.
A nejkrásnější je se podívat na Plugshare jak je husté Bavorsko přes hranici k tomuhle regionu..
Plugshare se prakticky v Německu nevyužívá. Ta aplikace je
Plugshare se prakticky v Německu nevyužívá. Ta aplikace je příšerná, nedají se tam zadat dobře výkony a jednotlivé dobíjecí body atd. Většina dat je zastaralých. Využijte chargeprice.app (goingelectric.de) a případně aplikaci Chargemap.
Východně od nás je v PlugShare celkem dost aktuálních informací, ale čím dříve přejdou uživatelé na něco modernějšího tím lépe.
Hele to je nepodstatné – podstatné je, že v Německu už
Hele to je nepodstatné – podstatné je, že v Německu už nějak husté nabíječky jsou – zatímco v čr je to mimo vybrané lokality bída umocněná nouzí a staví to reálné použití BEV na úroveň ekvivalentní motorkářskému přísloví – neexistuje špatné počasí, ale jen špatné oblečení, takže ano BEV jde použít, pokud se přizpůsobíte jeho vlastnostem, pokud se k němu chcete chovat jako ke spalováků – tedy jako k drahému užitnému domácímu spotřebiči, tak máte smůlu. Aby se tohle změnilo, tak musí co max 20 km od sebe, kdekoli po republice být dobíječky s dostatečným výkonem a kapacitou, aby to BEV rozumně odbavilo a sorry, tím fakt nemyslím 230/400V zásuvky, ale něco min 50kW a spíš víc.