Recept na ty nejkrásnější Vánoce má letos BILLA

- BILLA v rámci komunikační kampaně chystá řadu překvapení pro své zákazníky

- Zákazníkům nabídne kvalitní a čerstvé potraviny, ovoce a zeleninu ze všech koutů světa a prvotřídní servis, který v předvánočním období posiluje

- Do televize BILLA nasazuje nový vánoční spot z lokální produkce agentury McCann Prague

- Vánoční komunikační kampaň se objeví ve všech reklamních formátech (TV, tisku i on-line).

Plné regály kvalitních potravin, čerstvého ovoce a zeleniny z nejrůznějších koutů světa, výrobků od českých producentů a prvovýrobců ze všech oblastí naší republiky a prvotřídní servis, to jsou atributy, které budou zákazníky doprovázet při pořizování jejich nákupů před Vánocemi v obchodní síti BILLA. Recept na ty nejkrásnější Vánoce BILLA zkrátka letos v BILLE nalezne každý zákazník.

BILLA si i v letošním roce uvědomuje, jak těžké období mají zákazníci v důsledku koronavirové krize za sebou. Aby jim pomohla o letošních vánočních svátcích ušetřit co nejvíce, připravila pro ně sérii promo aktivit, které jim pomohou zažít ty nejkrásnější Vánoce se svými nejbližšími.

Vánoční kampaň odstartovala nasazením vánočního spotu, jehož kreativní koncept vznikl v české pobočce agentury McCann Prague. Z dílny agentury pak vzešla i doprovodná komunikace na prodejny, do tisku a online. Do vánočního kabátu se oblékne také leták společnosti BILLA, který na svých 40 stranách nabídne ještě více atraktivních cen a bonusů pro věrné zákazníky a členy BILLA Bonus clubu.

První z řady aktivit, které BILLA pro své zákazníky chystá, je speciální vánoční čelo, kde zákazníci naleznou vše pro pečení tradičního vánočního cukroví na jednom místě. Chybět nebudou ani recepty na tyto tradiční cukrovinky, které se v českých domácnostech peče.

"Letošní Vánoce chceme našim zákazníkům co nejvíce usnadnit, proto přicházíme se sérií vánočních aktivit pro snadný nákup," říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti BILLA ČR. "Naše věrné zákazníky rovněž odměníme za jejich nákup u nás a představíme recept na ty nejkrásnější Vánoce," dodává Lucie Průšová.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 241 prodejnami a více než 6500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.

Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, ve které se na 1. místě umístilo hned 9 produktů z 3 produktových řad společnosti BILLA. Privátní značka masa a masných produktů získala nedávno také ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80.000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

Více informací na http://www.billa.cz.

Klíčová slova ČR-trh-potraviny-Vánoce-Billa s.r.o-REWE International AG-Havas

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.