Dětské stránky |
|
||||||
Pexetrio3.března Pexeso jistě, znáte, ale tohle je pexetrio – náročnější varianta, ve které místo dvou hledáte tři obrázky, které k sobě patří. Tato sada obsahuje celkem 20 trojic obrázků zvířat, na kterých jsou samec, samice a mládě. Vytiskněte si ji, kartičky vystřihněte, rubovou kartou nahoru poskládejte na hrací plochu a můžete hrát. Dokážete všechna zvířata pojmenovat? Můj rozvrh hodin2.září Těšíme se na prázdniny1.června Aktivity pro žáky 2. a 3. ročníku – práce s textem, tvoření otázek. Hledání společných a odlišných znaků v textu, zápis do Vennova diagramu. Doplňování chybějících informací. Kresba ilustračního obrázku. Druhy vět22.března Poznáte správně věty oznamovací, tázací, rozkazovací a přací? Použijte za nimi správná znaménka a pak všechny čtyři druhy správně barevně označte. Obrázková doplňovačka19.března Vaším úkolem bude doplnit do prázdných políček správná písmena. Pomůžou vám obrázky a několik předepsaných písmen. Když všechno dopíšete správně, můžete si v šedých polích přečíst tajenku. Domácí mazlíčci12.března Sada čtyř pracovních listů, na které si děti mohou číst příběhy o domácích mazlíčcích. Následně v textu hledají odpovědi na otázky a přemýšlí o tématu. Poslední list je rekapitulační a váže se ke všem předchozím příběhům. Dokreslovačka – obrázkový diktát5.března Pracovní list na rozvoj pozornosti, přesnosti a čtenářské gramotnosti. Děti mají za úkol dokreslit obrázek podle pokynů v jednotlivých větách. Kdo jsem?5.března Tři listy pro trénink čtenářské gramotnosti. Děti mají za úkol přečíst text a spojit ho se správným obrázkem. Karty jsou stejně velké na všech stranách, je možné obrázky využít jako pexeso nebo omalovánky. Vhodné pro 2. pololetí 1. ročníku nebo pro 2. ročník. Balónky – doplň řady19.února Rytmus a pravidelnost si mohou předškoláci vyzkoušet v pracovním listu s balónky. Jejich úkolem je doplnit pravidelně řady. Úlohy jsou gradované – v prvních dvou řadách mají děti zadaný začátek řady, v dalších řadách je zadán prostředek řady, což může být obtížnější. Na závěr si děti mohou vytvořit své vlastní řady. Jedeme autobusem17.února Zkuste vyřešit autobusovou úlohu. Dokážete spočítat, jak je to s cestujícími? Kde jich kolik vystupuje a nastupuje? Úloha procvičující logické myšlení a která přiměje děti evidovat si data (libovolným způsobem). |