Marketing&Media |
Popis: Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.
|
||||||
Komunikaci skupiny Direct nově vede Jitka Pajurková18:08 Na nově vytvořenou pozici Lídr komunikace skupiny Direct family nastupuje Jitka Pajurková, která se postará o Direct pojišťovnu, Direct auto, Fidoo, Birne či Direct nadaci. Článek Komunikaci skupiny Direct nově vede Jitka Pajurková se nejdříve objevil na Marketing & Media . Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“17:02 Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films. Článek Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“ se nejdříve objevil na Marketing & Media . Story TLRS nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče14:53 Do agentury Story TLRS ze skupiny Near & Dear přišel kreativní ředitel Rado Jankovič po dvou letech v agentuře Momentum. Článek Story TLRS nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče se nejdříve objevil na Marketing & Media . Každý může mít doma úžasný svět, láká Vodafone s Martinem Hofmannem na pevný internet13:48 Vodafone v kampani od McCann Prague a spotech s režií Ondřeje Sokola z produkce Procoma nabízí oceňované pevné připojení internetu. Článek Každý může mít doma úžasný svět, láká Vodafone s Martinem Hofmannem na pevný internet se nejdříve objevil na Marketing & Media . Budujeme národní gastronomickou platformu13:48 Vytváříme prostor, kde se mohou scházet profesionálové napříč obory i milovníci dobrého jídla a pití, aby sdíleli své zkušenosti, říká Lenka Slezáková, ředitelka marketingu Makro ČR. Článek Budujeme národní gastronomickou platformu se nejdříve objevil na Marketing & Media . Co slova neřeknou, ukazuje první kampaň nové značky Bohemilk Opočno18.března Bohemilk Opočno spouští komunikační platformu od agentury Boomerang Communication, postupně zastřeší všechny značky společnosti Interlacto. Článek Co slova neřeknou, ukazuje první kampaň nové značky Bohemilk Opočno se nejdříve objevil na Marketing & Media . Dvacet let Facebooku. Jak změnil reklamu?18.března Před dvaceti lety založil Mark Zuckerberg a jeho spolužáci platformu „The Facebook“, předchůdce dnešního Facebooku. Během několika let se z platformy pro vysokoškolské studenty stala obří sociální síť, která změnila nejen svět reklamy. Tématu se redakce věnovala v posledním čísle MAM 12/2024. Článek Dvacet let Facebooku. Jak změnil reklamu? se nejdříve objevil na Marketing & Media . LinkedIn nyní umožňuje značkám sponzorovat jakýkoli organický příspěvek18.března LinkedIn nyní umožňuje firmám propagovat obsah od libovolného uživatele aplikace, nejen od svých vlastních zaměstnanců. Článek LinkedIn nyní umožňuje značkám sponzorovat jakýkoli organický příspěvek se nejdříve objevil na Marketing & Media . Už neskáču s každou značkou hned do postele, tvrdí Dylan Mulvaney po kauze s Bud Light18.března Zatímco pivovar AB InBev počítá na americkém trhu miliardové propady tržeb, transgender influencerka Dylan Mulvaney na konferenci SXSW přiznala, že se stále bojí vycházet z domu. Zúčtování jejich nevydařené spolupráce je bolestivé. Článek Už neskáču s každou značkou hned do postele, tvrdí Dylan Mulvaney po kauze s Bud Light se nejdříve objevil na Marketing & Media . Můžu si dát margaritu, mít sex i recitovat Shakespeara. Kampaň bojuje proti předsudkům vůči lidem s Downovým syndromem18.března Herečka Madison Tevlin v kampani #AssumeThatICan organizace CoorDown a Small New York upozorňuje na past sebenaplňujících se předpokladů a předsudků. Článek Můžu si dát margaritu, mít sex i recitovat Shakespeara. Kampaň bojuje proti předsudkům vůči lidem s Downovým syndromem se nejdříve objevil na Marketing & Media . |