Marketingové noviny

Popis:

Váš průvodce marketingem.

URL:

http://www.marketingovenoviny.cz

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

9,1 položek/týden

Primátor představil nový design a komunikaci

20.dubna
Náchodský pivovar Primátor představil nový design a styl komunikace. Autorem je Little Greta. „Původně jsme vyhráli tendr na nové etikety. Jenže jsme zjistili, že je třeba do komunikace značky více ‘sáhnout’. Klienta se nám podařilo přesvědčit, abychom bytelněji komunikovali hodnoty, na kterých Primátor vyrostl – skutečné řemeslo, poctivost a hrdost na ryzost náchodského regionu. Velké […]

60 procent čtenářů si loni vybavilo danou reklamu v tištěných médiích

20.dubna
Dne 13. 4. 2018 proběhl seminář určený pro pracovníky vydavatelů a mediálních agentur, který uspořádala agentura GfK Czech a Unie vydavatelů k bližšímu seznámení uživatelů s výzkumem StarchMetrix a možnostmi jeho využití v obchodní praxi vydavatelů a mediálních agentur. GfK StarchMetrixTM je unikátní nástroj pro měření efektivity a návratnosti investic tiskové reklamy. Za šestileté období […]

Rukavice SensPro® získaly cenu Red Dot Award v kategorii Product design 2018

19.dubna
Výjimečný funkční design rukavic SensPro ocenila mezinárodní odborná porota, která v letošním roce individuálně posuzovala a vybírala to nejlepší z více jak 6300 přihlášených produktů od designerů a výrobců z 59 zemí světa. „V praxi jde o to, že hasiči sice mají oděv, který je chrání před žárem a vysokými teplotami, ale při hašení v tak nebezpečném prostředí netuší, […]

Kdo nejvíce vydělá na sdílené ekonomice

19.dubna
Myšlenka, na jejímž základě funguje sdílená ekonomika, je poměrně jasná: to co potřebujete, si nemusíte kupovat, ale pouze si to půjčíte na potřebnou dobu a tím ušetříte. Jak jsou na tom s výnosy poskytovatelé jednotlivých služeb? Někteří si díky sdílení přijdou na slušný výdělek, jiní naopak nedosáhnou ani základní mzdu. Velký rozruch ve světě sdílené […]

Ocenění TOP In-store realizace měsíce února 2018 získala kampaň Perwoll

18.dubna
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc únor 2018 se vítězem stala realizace Perwoll. V tomto měsíci bylo přihlášeno 8 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. V tomto soutěžním kole získala u porotců ...

Segafredo Zanetti CR partnerem NOVA CUP 2018

18.dubna
Společnost Segafredo Zanetti CR se letos stala partnerem cyklistického seriálu horských kol NOVA CUP 2018, který začal v sobotu 14. dubna v Hradci Králové. Během všech pěti závodů cyklistického seriálu horských kol NOVA CUP 2018 dostanou závodníci poukaz na espresso Segafredo ve startovním balíčku díky nově uzavřenému partnerství. „Máme radost, že jsme součástí seriálu Nova Cup […]

Jen 3 % Čechů považuje internetovou reklamu za užitečnou

17.dubna
Digitální agentura AITOM se ve svém nejaktuálnějším výzkumu zaměřila na to, jak Češi vnímají internetovou reklamu. Zjistila například, že až 90 % Čechů si přeje, aby bylo reklamu možné vypnout úplně a vyhodnotila, že k nákupu motivuje pětkrát více ženy než muže. Až 41 % Čechů vnímá internetovou reklamu jako otravnou či všudypřítomnou, jen 3 […]

Služba Sklik Partner se mění na Seznam Partner

17.dubna
Společnost Seznam.cz spouští novou službu pro své klienty s názvem Seznam Partner. Přesune se pod ní současná služba Sklik Partner, která obsahovým webům umožňuje jejich monetizaci, a bude podporovat nové reklamní formáty, jakými jsou například plnohodnotná kombinovaná reklama či branding. V budoucnu se chce Seznam.cz soustředit na rozšiřování možností spolupráce pro své partnery, například na […]

NESPRESSO představuje nový prostor umocňující zážitek z nakupování

16.dubna
Značka Nespresso slavnostně odhalila nový butik v OC Nový Smíchov, který je otevřen od počátku dubna. Tento již Nespresso Boutique je zpracován v nejmodernějším konceptu a ve zcela novém stylu Celebrate the Coffee moments, který milovníky kávy naplno vtáhne do prémiového světa Nespresso. Moderní a designový prostor jedinečného butiku přinese zákazníkům příležitost objevovat rituály ochutnávání […]

Air Bank a McCANN se staly novými parťáky na marketingovou komunikaci banky

16.dubna
„Při výběru nové agentury jsme měli šanci potkat různě zaměřené agentury a měli jsme mnoho zajímavých diskuzí nad jejich myšlenkami a návrhy. Nebylo tedy vůbec jednoduché se rozhodnout. Nakonec si nás ale získala agentura McCANN, se kterou jsme si sedli nejen názorově, ale i lidsky,” říká LENKA ROSOLOVÁ, vedoucí marketingové komunikace Air Bank. „Potkali jsme […]

Kärcher se stal reklamním partnerem nového filmu „Mission: Impossible – Fallout”

13.dubna
Na oslavu nadcházejícího uvedení filmu “Mission: Impossible – Fallout” do kin od společností Paramount Pictures Corporation a Skydance Media, odstartovala firma Kärcher rozsáhlou marketingovou kampaň, v níž vzdává poctu této ikonické filmové sérii a některým z jejich nejlepších kaskadérských scén. Aku stěrka Kärcher, tlaková myčka a multifunkční vysavač se objeví v televizních spotech, na POS m...

R2B2 představuje nový nástroj pro tvorbu nativní reklamy

13.dubna
Pro jednoduchou tvorbu nativní reklamy představuje společnost svůj nástroj, který nazývá R2B2 Native Generator. Jde o online nástroj, v němž si zadavatel jednoduše během 3 kroků vytvoří své reklamní sdělení, které dále nahraje do nákupního softwaru Adform. „Náš Native Generator výrazně zjednodušuje proces výroby nativní reklamy a je navíc uzpůsoben tak, aby zadavatel dosáhl se […]

ČPP spustila jarní kampaň s novinkou Domex+

12.dubna
Česká podnikatelská pojišťovna spustila jarní kampaň, kterou chce podpořit zájem o majetkové pojištění a nabídnout nový produkt Domex+. Novinka nabízí zákazníkům krytí s nejširším rozsahem pojistných nebezpečí na trhu. Zahrnuje například i náklady vynaložené na záchranu dat na pevném disku notebooku nebo stolního počítače. „Rozhodli jsme se naši jarní kampaň letos zaměřit na pojištění majetku a...

V březnu se uživatelé zajímali o své zdraví, zvýšil se také zájem o automobily

11.dubna
Březnové výkyvy počasí způsobily prudký nárůst nemoci dýchacího ústroji, mnoho lidí tak hledalo pomoc nejen u doktora, ale také na internetu. Velké popularitě se kvůli tomu těšily zdravotní portály. Nárůst počtu návštěvníků u této kategorie zaznamenaly všechny platformy, nejvíce se ovšem zvýšila návštěvnost z tabletů (o více než 27 %). Na mobilních telefonech činil nárůst […]

Jakým způsobem se ve světě využívá potenciálu online influencerů?

11.dubna
Online influencers mají významný vliv na vnímání značky, její interakci se zákazníkem a nakupování ze strany spotřebitele. Síť PR organizací International Public Relations Network (IPRN) v nedávné době provedla výzkum mezi svými členy s cílem odhalit, jakým způsobem mohou značky využívat svých vztahů s blogery a influencery po celém světě. Na základě zkoumání zdrojů z devíti zemí si IPRN […]
© 2000-2018 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes