Učitelské listy

URL:

http://www.ucitelske-listy.cz

Katalog:

Z domova → Student

Publikuje:

7,7 položek/týden

Joachim Dvořák: Společnost se omezila na to, že smysl všeho se musí dát spočítat

2:20
Vydává časopis pro děti, aniž by myslel na to, kolik mu to vynese. „Proč to tedy děláš?“ ptají se ho někteří známí. Joachim Dvořák, majitel ...

Soumrak českého školství?

17.ledna
Český ornitolog, expert na kukačky, autor Vesmíru a dlouholetý vysokoškolský pedagog Tomáš Grim se rozhodl odejít ze školství. Důvody, které...

Arnošt Veselý: Tři způsoby řízení školství: inženýrství, podnikání, nebo zahradnictví?

16.ledna
...Mnoho lidí se stále domnívá, že ministr školství je mocná funkce. Že přijde do funkce a „prostě to zařídí“ (jak kdysi pravilo jedno voleb...

Jana Hrubá: DOKUMENTY 182. Podporujte svého šerifa!

15.ledna
Ředitel školy je dnes jako před dvaceti lety klíčovou postavou, která vytváří podmínky nejen pro žáky a rodiče, ale také pro své kolegy – uč...

18. 1. 2018 Kulatý stůl SKAV a EDUin

13.ledna
Téma: Jak by měli být učitelé zapojeni do formulování vzdělávací politiky? Cílem je hledat odpovědi na otázky: – Jaké zapojení učitelů ...

Anton Hergenhan: Agresivní dítě? Systemické řešení problémového chování

13.ledna
„Proč to to dítě dělá?“ „Proč se chová agresivně?“ „Co ho k tomu vede?“ Otázky, které se rodičům, učitelům i vychovatelům honí hlavou, když ...

Olga Medlíková: 10 tipů pro lepší plánování času

12.ledna
Do práce, koupit něco k večeři, pro dítě do školky, připravit jídlo, dát prádlo do pračky, úkoly se starším, pohádku na dobrou noc a na veče...

Studuj méně, nauč se více

11.ledna
Nepřetržité učení není klíčem k úspěchu, ukazuje nový výzkum, mozek potřebuje k zapamatování informací přestávky, informuje server The Forbe...

Štěpán Kment: Výzkum CLoSE ukázal, že přidaná hodnota může být vysoká na gymnáziích i na ZŠ

10.ledna
Víceletá gymnázia navštěvují žáci z podnětnějšího rodinného zázemí. Žáci na gymnáziích mají výrazně lepší výsledky, což je způsobeno jejich ...

Jak jsem dělal revoluci v dějepise a jak jsem dostal po(u)čuni aneb Poučení pro začínající progresivní učitele

9.ledna
Aneb poučení pro začínající progresivní učitele Autor je Britským listům dobře znám. Je to učitel. Vyhovujeme výjimečně jeho přání text publikovat anonymně, ...

Karel Rýdl, Viola Horská, Markéta Dvořáková, Petr Roupec: DOKUMENTY 181. Sebehodnocení školy. Jak hodnotit kvalitu školy

8.ledna
Jak ředitel a učitelé poznají, zda je jejich škola dobrá? Jakým způsobem to mohou sami zjišťovat? Jak hodnotit svou vlastní učitelskou práci...

Eva Horáková: Do pohádky se zvířátky

6.ledna
Knížka pohádek odpovídá pravidlům genetické metody výuky čtení. Pohádky jsou psány velkými tiskacími písmeny. Jsou řazeny od pohádek slož...

Chování na školách

5.ledna
Britský vládní poradce pro vzdělávání Tom Bennett nedávno vydal zprávu zaměřenou na kulturu dobrého chování na školách. I když neexistuje žá...

Jaroslava Pachlová: Ostrovy objevů

4.ledna
Článek Ostrovy objevů přináší inspiraci na celoroční projekt jak pro celou školu, tak i pro zájmové vzdělávání. V příspěvku najdete vybrané ...

Robert Čapek: Proč se peďáky nezlepší - díl druhý

3.ledna
Proč nemohou pedagogické fakulty lépe připravovat studenty? Jak jsem popisoval v první části , nejsou za to nijak hodnoceny. Pedagogické fak...
© 2000-2018 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes