Výzkumy.cz |
Popis: Svět výzkumu trhu
|
||||||
Výzkum "DOGS" od CONFESS Research ve finále MRMW awards 201518.května Výzkum "DOGS" je mezi finalisty MRMW Awards 2015 za nejlepší globání mobilní výzkum. MRWM Awards každoročně oceňují nejinspirativnější globální projekty speciální cenou. Vyhlašovací ceremoniál proběhne v hotelu Wyndham v New Yorku 20. května 2015 v 19 hodin. číst dál ESOMAR Congress 2014 - What Inspires?9.září Další kongres ESOMARu probíhá v těchto dnech (7.-.10. září) v Nice. Některá z vystoupení můžete sledovat online a zdarma přímo na stránkách www.esomar.org (ESOMAR LIVESTREAM Room a Room 2). Ipsos na mezinárodním výzkumném kongresu ESOMAR3.září Kongres ESOMAR je místo, kde se tradice potkává s inovací. Setkávají se zde zástupci výzkumných agentur a zástupci výzkumu ze strany klientů, aby se navzájem podělili o své znalosti a zkušenosti. Kongres letos nabídne účastníkům přednášky na téma „Co inspiruje/ What Inspires?“, během 4 dnů tak mohou účastníci shlédnout přes 40 odborných prezentací z více než 70 zemí světa. číst dál Ohlédnutí za Insight Summitem19.srpna Fotografie z letošního Insight Summitu přinášíme v galerii dnešního článku. Na akci dorazili zástupci výzkumných agentur sdružení v SIMARu i mimo něj a také pracovníci klientských firem. číst dál Insight Summit30.května Již druhý ročník konference o výzkumu trhu Insight Summit se koná 5. června 2014 v Konferenčním centru City v Praze 4. Při přípravě klademe důraz na kvalitu prezentací. Témata jsou vybírána programovou komisí a jejich obsah prezentující pečlivě připravují již nyní. Na co se můžete těšit v letošním ročníku? číst dál Esomar CEE fórum v Bukurešti9.dubna Dnes Vám přinášíme krátký videosestřih nedávno proběhnuvší akce ESOMAR CEE fórum v Bukurešti. Solidní účast více než 100 zaregistrovaných účastníků konference z 15 zemí světa a mnoho dalších diváků live streamingu bylo důstojným auditoriem všech přednášejících. Byli jste také na fóru? Jak se akce líbila Vám? Můžete se podělit v komentářích pod článkem. číst dál Pozvánka na seminář: Nezamotejte se do výzkumných online sítí8.dubna SIMAR pořádá ve středu 23. dubna 2014 od 9 hod. na půdě VŠE v Praze seminář „Nezamotejte se do výzkumných online sítí“, který bude věnován problematice online výzkumu - možnostem a specifikům jeho vyžití, výhodám i možným úskalím či ukázkám trendů a zajímavých řešení. číst dál Celebrity monitor25.března Agentura: VŠE Praha Cílem trackové studie Celebrity monitor je s půlroční periodicitou monitorovat popularitu osobností českého kulturního, společenského a sportovního života. Výzkum je realizován na reprezentativním vzorku české populace. V rámci výzkumu je zjišťována spontánní výbavnost českých osobností, zmíněné pořadí (tzn. které celebrity jsou spontánně zmiňovány na prvních a dalších místech), okoukanost (tzn. zda lidé chtějí osobnost vídat častěji, stejně často nebo méně často než doposud… Pozvánka na seminář "Ke spotřebiteli bez přezutí"25.března Agentura CONFESS Research Vás zve na seminář "Ke spotřebiteli bez přezutí aneb technologie v kvalitativním výzkumu". Registrovat se můžete již nyní e-mailem. číst dál Blíží se globální summit o digitálním marketingu21.března Na přelomu března a dubna (31.3 – 3.4.) se ve španělské Seville uskuteční pátý ročník globálního summitu I-COM o digitálním marketingu, tentokrát s hlavním tématem využití dat. Summit je čtyřdenní událostí pro reklamní zadavatele, výzkumné a mediální agentury, technologické firmy a další hráče na poli internetového byznysu k prezentacím novinek, výměně zkušeností a navazování obchodních kontaktů.… Podpora koaličních stran je stabilní11.února Podpora jednotlivých stran se od voleb příliš nezměnila. Pokud by se předčasné volby do PSP ČR konaly nyní, do Parlamentu by se dostalo stejných šest stran jako v říjnových volbách. V blízkosti pětiprocentní hranice se pohybuje Strana zelených. číst dál Marketingové rozpočty v roce 2014 ovládne mírný optimizmus3.února Marketingové rozpočty v roce 2014 nebudou klesat a možná i mírně porostou. Stejně jako v minulých letech bude kladen velký důraz na využití sociálních sítí, mobilního webu a správné nastavení obsahového marketingu. Za stále důležitější bude také považován monitoring sociálních médií. Buzzwordy (pojmy, o kterých se hodně mluví, ale méně se reálně využívají) minulých let, termíny „3D tisk“, „Big Da… Tradiční sortiment kamenných prodejen v ohrožení internetu28.ledna V současnosti jsou doménou internetových obchodů především mobilní telefony, spotřební elektronika a domácí spotřebiče. Internetové nákupy už ale začínají ohrožovat tradiční postavení kamenných prodejen i u takových kategorií zboží jako jsou hračky, oděvy nebo hobby sortiment. číst dál SIMAR pořádal diskusi o volebních průzkumech (aktualizováno)25.ledna Sdružení výzkumných agentur SIMAR ve spolupráci se Sociologickým ústavem Akademie věd ČR pořádalo minulý týden odborné setkání na téma výzkumů politických preferencí a volebního chování v kontextu proběhlých říjnových sněmovních voleb. Ředitelé a zástupci výzkumných agentur a akademické sféry diskutovali s odbornou veřejností o metodice reprezentativního sběru dat, možnostech odhadu volební účast… Výzkumné komunity: rozvíjející se přístup na hranici mezi kvalitou a kvantitou16.ledna S rostoucími nároky zadavatelů výzkumu trhu na inovativní postupy, rychlost, flexibilitu a cenu se v poslední době rychle rozvíjejí různé techniky sběru dat prostřednictvím internetu. Nejčastěji jde o doručování a vyplňování dotazníků online (CAWI), ale k tomuto hlavnímu postupu již existuje mnoho alternativ, jak z oblasti kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Mezi kvantitativními jde např… |