15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Zboží a Prodej

Popis:

Atoz Group

URL:

http://zboziaprodej.cz/

Katalog:

Publikuje:

2 položek/den

Alza.cz šetří planetu díky projektu Nebalení i 24hodinovému provozu AlzaBoxů

13:57
Internetový prodejce Alza.cz od února 2024 vlastní certifikát Udržitelný e-shop roku pro český a slovenský trh, který uděluje Heureka.cz. Většinu objednávek do svých výdejních schránek AlzaBoxů nebalí a díky jejich husté síti po celé České republice, Slovensku i Maďarsku a 24hodinovému provozu přispívá k ochraně životního prostředí. Alza.cz razí cestu k bezobalové logistice s projektem […] The po…

Výhodné balíčky potravin s blížící se dobou spotřeby nabízí Penny již v celé síti 421 prodejen

11:48
Řetězec Penny zavádí další řešení, která umožní zákazníkům výhodně pořídit potraviny a zároveň pomáhá v boji proti zbytečnému plýtvání. Nově bude ve 221 prodejnách v rámci projektu Neplýtváme s Penny nabízet s 50% slevou balíčky potravin s blížící se dobou spotřeby. Projekt navazuje na zapojení do platformy Nesnězeno, jejímž prostřednictvím jsou výhodné balíčky k mání […] The post Výhodné balíčky…

Zboží&Prodej 4/2024: Služby budou dál růst; Privátky mají zelenou; Je třeba se rozhodovat v krátkém čase; Na cestě k relevantní

18.dubna
Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej 4/2024? Rozhovor: Prodejní plocha Datartu se proměňuje do příjemného a designového prostředí, kterému nechybí dominantní technologické prvky. Obojí má podle Jana Horáka, manažera konceptu prodejen Datart, zpříjemnit návštěvu obchodů zákazníkům a jejich aktuálním potřebám a přáním. Téma vydání: Privátní značky prošly za novodobou historii rozvoje maloobchodního trhu v […] The post Zboží&Prodej 4/2024: Služby budou dál růst; Privátky mají zelenou; Je …

Novou marketingovou ředitelkou EY Česká republika se stala Monika Spálavská

18.dubna
Do čela marketingového oddělení českého zastoupení mezinárodní poradenské společnosti EY nastoupila od dubna Monika Spálavská. Ve své nové roli bude mít na starosti veškeré marketingové aktivity a business development společnosti v České republice. Monika Spálavská se pohybuje v marketingu 25 let. Během své kariéry působila v řadě nadnárodních společností v oborech telekomunikace, finance, retail…

Německá značka oblečení s.Oliver slaví 20 let na českém trhu

18.dubna
V České republice se značka s.Oliver objevila v roce 2004, letos tak slaví 20 let od uvedení na tuzemský trh. K dnešnímu dni má 29 prodejen v Čechách a 4 prodejny na Slovensku, čímž dokazuje, že navzdory narůstající oblibě online nakupování v posledních letech hraje v obchodní strategii značky kamenný obchod stále důležitou roli a […] The post Německá značka oblečení s.Oliver slaví 20 let na česk…

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil koupi sítě Hruška investiční skupinou Oriens

17.dubna
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže souhlasil s tím, že maďarská investiční skupina Oriens může převzít maloobchodní síť Hruška a společnost Sempronemo, která se zabývá investiční činností v oblasti správy a pronájmu vlastních nemovitostí. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil v klasické proceduře spojení soutěžitelů, v jehož důsledku společnost Central European Retail Holding získá možno…

SOCR ČR: V retailu by se mělo blýskat na lepší časy. Zapotřebí ovšem budou masivní investice

17.dubna
Rok 2024 by měl vyznívat z pohledu obchodu výrazně pozitivněji v porovnání s loňskem. Vyplývá to ze zprávy o obchodu s potravinami, kterou vydaly společnost McKinsey & Company a evropské sdružení obchodníků EuroCommerce. Zpráva se zakládá na průzkumu mezi více než 30 evropskými lídry v oblasti prodeje potravin a 12 000 spotřebiteli v 11 evropských […] The post SOCR ČR: V retailu by se mělo blýska…

Obchodní centra jsou opět místy dění, nejen nákupů, odhalil robustní výzkum

16.dubna
Skupina CPI Property Group představila data z rozsáhlého výzkumu benefitů a motivačních faktorů návštěv obchodních center. Na vzorku čítajícím přes šest a půl tisíce respondentů si ověřila segmentaci zákazníků napříč svými čtrnácti obchodními centry v České republice. Zajímala se rovněž o změny v zákaznickém chování ve srovnání s rokem 2019, který je z pohledu retailu považován za poslední indiká…

Novým vedoucím oddělení property a expanze ve společnosti Rossmann ČR se stal Milan Slavík

16.dubna
Drogistická síť Rossmann, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, má od 15. dubna nového vedoucího oddělení property a expanze. Stal se jím Milan Slavík. Milan Slavík přichází ze společnost B+N Czech Republic Facility Services, kde působil na pozici business development manager. Přináší si zkušenosti ze sféry facility a property managementu, […] The post Novým vedoucím oddělen…

Andrea Vozníková: Jak být šetrnější k životnímu prostředí a dosáhnout udržitelnosti v retailu

15.dubna
Udržitelnost je už nějakou dobu skloňována v mnoha odvětvích a retailové prostředí není výjimkou. Už jsme zaznamenali udržitelné prodejny, které jsou postavené ze dřeva a integrují do sebe mnoho moderních technologií, které pomáhají šetřit energii, zlepšovat vzduch, udržovat produkty čerstvé a vytvářet příjemnější prostředí, a to jak pro pracovníky, tak pro nakupující. V dnešním světě si […] The …
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes