3Dsoftware.cz |
Popis: 3Dsoftware.cz - server o programech Cinema4D, Bodypaint a 3D grafice obecně
|
||||||
Thea render verze 1,5 ohlášena a distribuována1.srpna Thea render, velmi sofistikovaný a robustní renderovací nástroj s širokou podporou akcelerace pomocí technologie NVidia CUDA byla povýšena na verzi 1,5! Dočasně byla také razantně snížena cena (již tak příjemná). 3D modely nábytku TON18.prosince Firma TON zpřístupnila architektům a interiérovým designérům na svém webovém portálu aktualizovanou sadu 3D modelů svých produktů. Zdarma dostupné 3D modely židlí, stolů a dalších bytových doplňků vycházejí z konstrukčních dat a lze je použít v řadě populárních CAD a 3D modelovacích programech díky široké škále podporovaných formátů - konkrétně fbx, 3ds, obj, skp, c4d, 3dm a sldprt. Modely obsahu… CINEMA 4D R17, camera tracking22.října Trackování kamery bylo velkou novinkou již předchozí verze CINEMY 4D. Pravda, tehdy se to nějak nestihlo, tedy dnes to napravíme a samozřejmě zmíníme i novinky, které se s touto funkcí váží. Nová R17 totiž má totiž pro nás některé klíčové technologie, které nám mohou s tématem rekonstrukce videa značně pomoci. CINEMA 4D R17, systém záběru9.října Hlavní změnou CINEMY 4D R17 je správce a řízení záběrů, neboli Take systém. Ten je, míněno v prostředí CINEMY 4D, revolučním počinem. Pomocí tohoto systému můžeme v rámci jedné scény vytvářet množství různých výstupů a nastavení, automatizovat způsob uložení, řídit dávky výpočtů a mnoho dalšího. Take-systém záběrů, je komplexním prostorem pro všemožné variace. Je hlavním tématem verze 17. Cinema 4D R17 - potlačení materiálu2.října Dnešní článek popisuje novinku, kterou musí systémově ocenit opravdu každý. Tedy každý, kdo kdy v CINEMĚ 4D renderoval. Příprava výpočtu může zabrat poměrně dost času, protože ji zcela zbytečně může zatěžovat sekvence zkušebních výpočtů. Tak tomu bylo do příchodu R17. Dnes je ale situace významně jiná. CINEMA 4D R17 – Metaball25.září O metaballu se vždy říkalo, že se jedná o systém který generuje okolo každého bodu objektu slupku a tato slupička je viskozně napojená na slupičku sousedícího bodu. To samozřejmě platí stále, ale ne tak zcela. Metaball CINEMY 4D R17 je podstatně dále a umí toho mnohem mnohem více, než říká název tohoto tradičního objektu. CINEMA 4D R17 – booleanovské operace křivek18.září Mimo samotné nástroje tvorby křivek, které jsme si prošli v díle minulém, je nová verze obohacená i o booleanovské operace. Jistěže jsme měli již dříve k dispozici takzvanou Masku křivky, tedy generátor generující booleanovské operace nedestruktivně, ta ale nemusela být vždy vhodná a má i své limity. To nové příkazy jsou sice destruktivní, mají ale jiné přednosti. CINEMA 4D a v akci nové renderovací enginy, program IBC 201511.září S enginy se roztrhl ale pytel. Dnes jen dvě kratičné zprávy o novinkách v této oblasti, které mimo jiného i souvisí s právě začínající akcí IBC v Nizozemí. CINEMA 4D R17 – práce s křivkami4.září V oblasti modelingu proběhla jedna opravdu zásadní změna. Křivky se změnily jako nikdy předtím. Jejich tvorbu zastupují formálně jen čtyři nové nástroje, jejich možnosti sou ale daleko širší než vše, co jsme měli k dispozici kdykoliv předtím. Tvorba a práce s křivkami je nyní jednoduše ultimativní! CINEMA 4D R17, nová verze pod drobnohledem (úvod)26.srpna Maxon ohlásil, jako každý rok na akci Siggraph, novou verzi své vlajkové lodi. A jako každý rok se ihned vynořilo množství dotazů, hodnocení a občas i fám, které se touto verzí zaobírají. Samozřejmě se také přidáme, musíme si přeci novinky představit a připravit se na okamžik, kdy se tato verze objeví na našem HDD. |