Otto Bohuš |
Vztahuje se k |
Otto Bohuš: Umělá inteligence copywritery nenahradí3.září » MladýPodnikatel.cz Nahradí umělá inteligence copywritery? Kdo má podle Otto Bohuše na trhu dále své místo? A jak s AI v rámci tvorby textů pracovat? The post Otto Bohuš: Umělá inteligence copywritery nenahradí first appeared on MladýPodnikatel.cz . Otto Bohuš: Umělá inteligence copywritery nenahradí27.července » MladýPodnikatel.cz Nahradí umělá inteligence copywritery? Kdo má podle Otto Bohuše na trhu dále své místo? A jak s AI v rámci tvorby textů pracovat? The post Otto Bohuš: Umělá inteligence copywritery nenahradí first appeared on MladýPodnikatel.cz . Otto Bohuš: Umělá inteligence copywritery nenahradí20.července » MladýPodnikatel.cz Nahradí umělá inteligence copywritery? Kdo má podle Otto Bohuše na trhu dále své místo? A jak s AI v rámci tvorby textů pracovat? The post Otto Bohuš: Umělá inteligence copywritery nenahradí first appeared on MladýPodnikatel.cz . Otto Bohuš: Růst v podnikání na volné noze2.prosince » MladýPodnikatel.cz Jeden z nejpopulárnějších copywriterů v Česku - Otto Bohuš otevřeně o tom, že už se dávno neživí psaním pro klienty. The post Otto Bohuš: Růst v podnikání na volné noze first appeared on MladýPodnikatel.cz . Otto Bohuš: Růst v podnikání na volné noze18.listopadu » MladýPodnikatel.cz Jeden z nejpopulárnějších copywriterů v Česku - Otto Bohuš otevřeně o tom, že už se dávno neživí psaním pro klienty. The post Otto Bohuš: Růst v podnikání na volné noze first appeared on MladýPodnikatel.cz . Otto Bohuš: Růst v podnikání na volné noze15.října » MladýPodnikatel.cz Jeden z nejpopulárnějších copywriterů v Česku - Otto Bohuš otevřeně o tom, že už se dávno neživí psaním pro klienty. The post Otto Bohuš: Růst v podnikání na volné noze first appeared on MladýPodnikatel.cz . PAVLÍNA LOUŽENSKÁ: Tři metodiky, které stojí za to prozkoumat30.července » Marie Claire 1. Design Thinking pro nové nápady Výzkum s uživateli. Definice problému. Brainstorming. Prototyp. Testování. Pět fází, které denně využívají firmy jako Nike nebo Airbnb pro inovaci produktů i návrh kampaní. Metodice se říká Des… Konference dotcomhotel poradila, jak na revenue management a přímé rezervace25.listopadu » celýoturismu.cz Do Prahy se po roční pauze (celkově již posedmé) vrátila konference dotcomhotel. O aktuálních trendech v revenue managementu a elektronickém prodeji ubytovacích kapacit se tentokrát diskutovalo v Hotelu Ambassador Zlatá Husa. Šestnáctý ročník konfer… Profesionální copywriter: Co potřebuje znát, než začne psát?24.června » Aira blog Porozumět klientovi, poznat jeho zákazníky a získat solidní podklady. To je profesní trojčlenka, která pomůže psát prodejní texty přesvědčivého charakteru s výsostným apelem na zdárné splnění cíle. |
Radim Špaček
- Český režisér
|