Markéta Borecká |
Vztahuje se k |
Reklamní předměty nemusí být z plastu a dovezené z Číny, říká zakladatelka firmy Forewear1.listopadu » Pozitivní zprávy Na začátku byly haldy nevyužitého oblečení, které Markéta Borecká vyměňovala s kamarádkami. Akce pro pár známých se postupně přeměnila na projekt Výměna oblečení, ze kterého následně Borecká založila firmu Forewear. Už sedm let vyrábí udržitelné pro… Green marketing a reklamní předměty 5: Recyklované výrobky a širší souvislosti14.května » EnviWeb.cz Už jsme v našem seriálu o šetrnějších reklamních kampaních probrali recyklovatelné materiály. Proč však nejít ještě o krok dál a zaměřit se na reklamní předměty, které už byly vyrobeny právě procesem recyklace. Kde někdo vidí pouze odpad, mohou dalš… FČOK udílela Ceny10.února » Techmagazín.cz Francouzsko-česká obchodní komora (FČOK) již po sedmé ocenila ojedinělé, inovativní a odpovědné firmy, které si zaslouží uznání a pozornost za originální podnikatelský příběh, pomoc potřebným a za společenskou odpovědnost jako součást byznys plánu a… |
|