|
Vztahuje se k |
Na The Gerety Awards boduje Nenasaditelný prsten7.září » MediaGuru Kampaň „Nenasaditelný prsten“ agentur Leo Burnett a MSL Czech Republic získala bronz na mezinárodní soutěži The Gerety Awards. Porota rozhodla. Letošní Gerety Awards znají vítěze2.září » Marketing&Media Agentura Leo Burnett Praha & MSL Česká republika získaly bronz za kampaň The Unwearable Ring (Nenasaditelný prsten) pro Prague Pride, Jsme Fér. Článek Porota rozhodla. Letošní Gerety Awards znají vítěze se nejdříve objevil na MAM . Zemřel reklamní tvůrce Vilém Rubeš. Přátelé se s ním loučí ve stylu jeho nejslavnější kampaně24.července » MEDIAR Reklamní textař a marketingový manažer, který zanechal výraznou stopu v české pobočce Leo Burnett, vlastní Tanagře i slovenské Elite, odešel v pondělí 21. července, v 60 letech. David Böhm se stěhuje z Etnetery do Dentsu, je novým kreativním ředitelem3.července » Marketing&Media Bývalý kreativní ředitel agentury Etnetera Motion se stává významnou posilou agentury Dentsu Creative. Článek David Böhm se stěhuje z Etnetery do Dentsu, je novým kreativním ředitelem se nejdříve objevil na MAM . Cena Like generace Z putuje kampani „Nenasaditelný prsten“26.dubna » MediaGuru Vítězem ceny Like generace Z v rámci soutěže ADC Awards se stala kampaň „Nenasaditelný prsten“, kterou vytvořila agentura Leo Burnett pro Prague Pride. První vítěz ADC Czech Creative Awards dostal Like generace Z25.dubna » Marketing&Media Již potřetí rozhodli o první trofeji v rámci soutěže ADC Awards studenti Multimédií v ekonomické praxi na VŠE. Ocenili Nenasaditelný prsten od Leo Burnett pro Prague Pride. Článek První vítěz ADC Czech Creative Awards dostal Like generace Z se nejdř… Jaké nástroje AI nejlépe využít v reklamě?27.ledna » MediaGuru Klíčem k efektivnímu využívání nástrojů umělé inteligence v reklamě a v marketingu je správně nastavit prompty a využívat je tam, kde mají největší přínos. O tom, jak s nástroji AI v oboru pracovat, se mluvilo na konferenci Marketing Meeting. |
|