|
Vztahuje se k |
David Böhm se stěhuje z Etnetery do Dentsu, je novým kreativním ředitelem3.července » Marketing&Media Bývalý kreativní ředitel agentury Etnetera Motion se stává významnou posilou agentury Dentsu Creative. Článek David Böhm se stěhuje z Etnetery do Dentsu, je novým kreativním ředitelem se nejdříve objevil na MAM . Cena Like generace Z putuje kampani „Nenasaditelný prsten“26.dubna » MediaGuru Vítězem ceny Like generace Z v rámci soutěže ADC Awards se stala kampaň „Nenasaditelný prsten“, kterou vytvořila agentura Leo Burnett pro Prague Pride. První vítěz ADC Czech Creative Awards dostal Like generace Z25.dubna » Marketing&Media Již potřetí rozhodli o první trofeji v rámci soutěže ADC Awards studenti Multimédií v ekonomické praxi na VŠE. Ocenili Nenasaditelný prsten od Leo Burnett pro Prague Pride. Článek První vítěz ADC Czech Creative Awards dostal Like generace Z se nejdř… Jaké nástroje AI nejlépe využít v reklamě?27.ledna » MediaGuru Klíčem k efektivnímu využívání nástrojů umělé inteligence v reklamě a v marketingu je správně nastavit prompty a využívat je tam, kde mají největší přínos. O tom, jak s nástroji AI v oboru pracovat, se mluvilo na konferenci Marketing Meeting. Kohout od Kellog’s dorostl obřích rozměrů a kráčí městem10.ledna » Marketing Journal Pokud jíte cereálie od Kellogg’s, jste na ranní setkání s kohoutem zvyklí. Spot „See You in The Morning“ ovšem setkání s maskotem Corneliem výrazně zvětšuje a dramatizuje. |
|