Mark Cichon |
Vztahuje se k |
Fyzická dostupnost, služby, dlouhodobost a krátkodobost31.prosince » MEDIAR V závěrečné kapitole své studie se Marc Cichon zaměří na fyzickou dostupnost jako třetí důležitý pilíř růstu značek. Také se podíváme, zda se zákonitosti platné pro rychloobrátkové značky projevují také v segmentu služeb. Nakonec připomeneme, proč j… Pilíře mentální dostupnosti: rozpoznatelnost, komunikace, média3.prosince » MEDIAR Mark Cichon se tentokrát věnuje třem základním prvkům mentální dostupnosti značek. Jde o rozpoznatelnost, marketingovou komunikaci a mediální zásah. Všechny tři jsou důležitým nástrojem, aby značku bylo snadné najít a koupit pro co největší množství… Okamžiky spotřeby, ne spotřebitelské segmenty12.listopadu » MEDIAR V další kapitole se Mark Cichon zaměřuje na klíčové strategie, které mohou ovlivnit kategorii občasných nakupujících. Konkrétně se podíváme na důkazy a příklady, které doporučují marketérům a agenturám zaměřit se na vytváření produktů a služeb, jež … Všichni jsme od přírody promiskuitní22.října » MEDIAR Mark Cichon se v další kapitole dostává hlouběji k důvodům, proč zákazníci a spotřebitelé projevují tak malou věrnost značkám. A proč je pochopení jejich nákupního chování klíčem k tomu, abychom se naučili, jak efektivně obchodovat s těmito vysoce n… Sharp a Binet odhalili kritickou chybu marketingu8.října » MEDIAR Mark Cichon se tentokrát věnuje největšímu mýtu v marketingu, na který díky datům přišli Byron Sharp a Les Binet. Jak nákupní chování skutečně ovlivňuje marketingovou strategii? A jaké praktické kroky přijmout, abyste začali s marketingem založeným … Lekce od Bineta: jak je používat v každodenní praxi24.září » MEDIAR Mark Cichon se vrací s novou sérií kapitol o tom, jak mohou marketéři a agentury společně efektivně využívat marketingové principy založené na důkazech, aby došlo k růstu prodejů i růstu značky. Zároveň popisuje (a to je nejdůležitější), jak je apli… Jaké jsou dnes největší výzvy marketérů a agentur22.července » MEDIAR |
|