Milan Drozen |
Vztahuje se k |
Klienti už chápou, že marketing není nákladová položka25.července » MediaGuru S pragmatickým přístupem k marketingu, ve kterém klientům vysvětlujeme nutnost komunikační aktivity, jsme našli díru na trhu, popisuje spolumajitel agentury Czech Promotion Milan Drozen. Ocenění POP STAR měsíce prosince 2020 získala kampaň Moët & Chandon25.ledna » Marketingové noviny Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc prosinec se stala realizace Moët & Chandon. Tato kampaň probíhala po celý prosinec 2020 v řetězci BILLA. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Moët Hennessy… Ocenění POP STAR měsíce června 2020 získala kampaň Magnum Nanuk3.srpna » Marketingové noviny Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc červen se stala s výraznou převahou realizace Magnum Nanuk. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích:… Ocenění POP STAR měsíce května 2020 získala kampaň Permanent Shop in Shop Jack Daniel´s8.července » Marketingové noviny Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc květen se stala realizace Permanent Shop in Shop Jack Daniel´s. V tomto měsíci bylo přihlášeno 11 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritéri… Ocenění POP STAR měsíce dubna 2020 získala kampaň Globus3.června » Marketingové noviny Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se stala realizace Dvoupaletí Velikonoce Globus 2020. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích:… Ocenění TOP In-store realizace měsíce prosince 2019 získala kampaň Vystavení pro Tullamore Dew5.února » Marketingové noviny V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. V tomto soutěžním kole získala vítězství s… Ocenění TOP In-store realizace měsíce října 2019 získala kampaň Paletový ostrov pro Jägermeister2.prosince » Marketingové noviny V tomto soutěžním kole získala vítězství jednoznačně s velkým náskokem (1,8 bodu) kampaň Paletový ostrov pro Jägermeister. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister CZ s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společno… Ocenění TOP In-store realizace měsíce února 2019 získala kampaň ENDCAP BEYOND1.dubna » Marketingové noviny Za únor získala u porotců vítězství s velkým náskokem kampaň ENDCAP BEYOND, která v řetězci Globus za POS materiál použila kartonový endcap s LED osvětlením. Zadavatelem realizace byla společnost Nestlé Česko, s.r.o., kreativní agenturou a realizáto… |
|