Jan Fryc |
Vztahuje se k |
Agentura Ogilvy oznamuje změny na klíčových pozicích v kreativě a strategii4.února » Personalista.com Komunikaci startupu Gold Bee řídí Seen Media PR3.února » MEDIAR Startupovou značku sportovního oblečení Gold Bee, která vznikla v roce 2020 za koronakrize, bude propagovat Seen Media PR v čele se Zlatou Biedermannovou. Za značkou rušně šitého oblečení Gold Bee stojí sedmadvacetiletý Jan Kočař z Brna, jeho výrobk… Tým kreativců Ogilvy řídí Halaxa, vrací se Kabelková2.února » MediaGuru Agentura Ogilvy oznámila změny na klíčových pozicích v kreativě a strategii. Řízení kreativního týmu se ujal Martin Halaxa. Do vánoční kampaně Lega od Ogilvy se zapojí i Klusovi. Spoty vypráví pohádky jinak7.prosince » Marketing&Media Lokální vánoční komunikace společnosti Lego staví na českých pohádkách. V souladu s mezinárodní ATL kampaní Rebuild The World cílí na rozvoj fantazie a inspiruje ke společnému hraní rodičů s dětmi. Základem jsou tradiční příběhy jako Červená karkulk… |
Ondřej Hejma
- Český zpěvák a hudební skladatel
Tomáš Matonoha
- Český herec
Petr Kolečko
- Český dramatik, scenárista
|