15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Petr Hatlapatka

Vztahuje se k

Skupina Prima jmenovala nové jednatele Impression Media a WeLove Media

4.dubna » Parabola.cz
Skupina Prima představila nové jednatele ve společnostech Impression Media a WeLove Media. Stávající zástupci Roman Stolejda a David Bauckmann opouštějí vedení. Novým jednatelem Impression Media se stává Hung Nguyen, zástupce ředitele online a ředit…

Media Club: Zájem o video reklamu stále stoupá, její cena poroste

12.prosince » MediaGuru
Media Club po nabytí většiny v Impression Media přichází od ledna s novými balíčky pro prodej online reklamy. Její ceny pak navyšuje v rozmezí od 5 % do 20 %.

Prima nabídne ve Skylink Live TV online reklamu

12.října » MediaGuru
Operátor Skylink začne vkládat do své internetové televize online reklamu. Na tomto kroku se dohodl se společností FTV Prima. Na středečním setkání s novináři o tom informoval Petr Hatlapatka, obchodní ředitel online divize Media Clubu.

Prima mění strukturu vedení online segmentu

20.července » Parabola.cz
Skupina Prima mění po odchodu Igora Kalaše strukturu vedení online segmentu. Od 1. srpna přebere jeho řízení dlouholetý obchodní ředitel divize rádií Media Clubu Jan Čadek. Jeho zástupcem se stane Hung Nguyen, dosavadní ředitel vývoje online technol…

Ceny online reklamy Media Club ponechá, bonusy zruší

9.května » MediaGuru
Akvizice Impression Media přinese společnosti Media Club navýšení zásahu na reklamním online trhu. Inzertní ceny se ve společné nabídce nemění, dochází ale ke zrušení agenturních bonusů.

Prima+ přinese v hybridní verzi asi pět minut reklamy za hodinu

8.února » MediaGuru
Nový videoportál Prima+ nahradí v reklamním balíčku zastupitelství Media Club stávající portál iPrima.cz. Reklamní ceny zůstanou stejné.

Media Club měl v říjnu o 80 % více kampaní v HbbTV

21.listopadu » MediaGuru
Media Club registruje navýšení počtu reklamních kampaní v HbbTV. V meziročním srovnání se jejich počet v září a v říjnu navýšil o 80 procent.

eGRPové kampaně pomáhají zvýšit afinitu a zásah

26.dubna » MediaGuru
eGRPové kampaně přinášejí vyšší zásah a zlepšenou afinitu zejména klientům, kteří chtějí oslovit mladší cílovou skupinu, popisuje Petr Hatlapatka z Media Clubu.

HbbTV aplikace iPrima.cz má nový design

22.září » Parabola.cz
Vlajková loď primácké platformy HbbTV, aplikace iPrima, dostala během prázdnin novou podobu rozcestníku, a díky tomu se v ní uživatelé mohou snáze orientovat - najít požadovaný titul nebo se inspirovat pro sledování nových pořadů.

Óčko přepočítává videoreklamu v HbbTV na GRP

17.června » MediaGuru
Televizní skupina Óčko a společnost Hybrid přepočítávají doručenou videoreklamu na platformě HbbTV ekvivalentně k televizním GRP.

Petr Hatlapatka: Trh s GRP se změní, musíme reagovat

24.května » MediaGuru
Mění se chování televizních diváků, a proto se musí změnit i reklamní trh, poukazuje Petr Hatlapatka z Media Clubu.

Tato informační stránka o Petr Hatlapatka zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Petr Hatlapatka" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes