Petr Hatlapatka |
Vztahuje se k |
Media Club: Zájem o video reklamu stále stoupá, její cena poroste12.prosince » MediaGuru Media Club po nabytí většiny v Impression Media přichází od ledna s novými balíčky pro prodej online reklamy. Její ceny pak navyšuje v rozmezí od 5 % do 20 %. Prima nabídne ve Skylink Live TV online reklamu12.října » MediaGuru Operátor Skylink začne vkládat do své internetové televize online reklamu. Na tomto kroku se dohodl se společností FTV Prima. Na středečním setkání s novináři o tom informoval Petr Hatlapatka, obchodní ředitel online divize Media Clubu. Prima mění strukturu vedení online segmentu20.července » Parabola.cz Skupina Prima mění po odchodu Igora Kalaše strukturu vedení online segmentu. Od 1. srpna přebere jeho řízení dlouholetý obchodní ředitel divize rádií Media Clubu Jan Čadek. Jeho zástupcem se stane Hung Nguyen, dosavadní ředitel vývoje online technol… Ceny online reklamy Media Club ponechá, bonusy zruší9.května » MediaGuru Akvizice Impression Media přinese společnosti Media Club navýšení zásahu na reklamním online trhu. Inzertní ceny se ve společné nabídce nemění, dochází ale ke zrušení agenturních bonusů. Prima+ přinese v hybridní verzi asi pět minut reklamy za hodinu8.února » MediaGuru Nový videoportál Prima+ nahradí v reklamním balíčku zastupitelství Media Club stávající portál iPrima.cz. Reklamní ceny zůstanou stejné. Media Club měl v říjnu o 80 % více kampaní v HbbTV21.listopadu » MediaGuru Media Club registruje navýšení počtu reklamních kampaní v HbbTV. V meziročním srovnání se jejich počet v září a v říjnu navýšil o 80 procent. eGRPové kampaně pomáhají zvýšit afinitu a zásah26.dubna » MediaGuru eGRPové kampaně přinášejí vyšší zásah a zlepšenou afinitu zejména klientům, kteří chtějí oslovit mladší cílovou skupinu, popisuje Petr Hatlapatka z Media Clubu. HbbTV aplikace iPrima.cz má nový design22.září » Parabola.cz Vlajková loď primácké platformy HbbTV, aplikace iPrima, dostala během prázdnin novou podobu rozcestníku, a díky tomu se v ní uživatelé mohou snáze orientovat - najít požadovaný titul nebo se inspirovat pro sledování nových pořadů. Óčko přepočítává videoreklamu v HbbTV na GRP17.června » MediaGuru Televizní skupina Óčko a společnost Hybrid přepočítávají doručenou videoreklamu na platformě HbbTV ekvivalentně k televizním GRP. Petr Hatlapatka: Trh s GRP se změní, musíme reagovat24.května » MediaGuru Mění se chování televizních diváků, a proto se musí změnit i reklamní trh, poukazuje Petr Hatlapatka z Media Clubu. Na Primě láká pod červeným tlačítkem diváky hlavně seriál Slunečná, HbbTV si oblíbily automobilky14.prosince » ČRo Nejoblíbenějšími seriály pod virtuálním červeným tlačítkem jsou na kanálech FTV Prima kromě Slunečné i Polda a Sestřičky. |
|