Pavel Hejkrlík |
Vztahuje se k |
Barbora Tyrová: s Iqos budujeme komunitu14.února » Marketing&Media Data maximálně promítáme do personalizované komunikace, říká Barbora Tyrová, marketingová manažerka Philip Morris ČR. Článek Barbora Tyrová: s Iqos budujeme komunitu se nejdříve objevil na Marketing & Media . Microsoft versus Google: boj o vyhledávání i reklamu13.února » Marketing&Media Během jediného týdne se výrazně vyostřil souboj mezi technologickými giganty o budoucnost vyhle Článek Microsoft versus Google: boj o vyhledávání i reklamu se nejdříve objevil na Marketing & Media . Polechtat na sítích trolly je lepší, než být kreativně mrtvý7.února » Marketing&Media Naše řešení zlepšuje propustnost dopravy ve městech, a navíc zvyšuje odměny řidičů díky jejich lepší vytíženosti. Vítězové jsou tak všichni, říká Ondřej Krátký z Liftaga. Článek Polechtat na sítích trolly je lepší, než být kreativně mrtvý se nejdřív… Čas strávený nad displeji se zvyšuje2.února » Marketing&Media Počet stažení aplikací rostl, ovšem útraty poklesly i vlivem ochlazení gamingu. Článek Čas strávený nad displeji se zvyšuje se nejdříve objevil na Marketing & Media . Rohlík chce být už letos v zisku, cítí v Evropě velkou šanci1.února » Marketing&Media Skupině Rohlik v roce 2022 stoupl obrat o 33 procent na 13,7 miliardy korun (574 milionů eur). Pro letošní rok cílí na 750 milion eur a také chce dosáhnout ziskovosti. Článek Rohlík chce být už letos v zisku, cítí v Evropě velkou šanci se nejdříve o… Influenceři v šedé zóně. Placené spolupráce nepřiznávají30.ledna » Marketing&Media Zatímco profily se stovkami tisíc sledujících pravidla dodržují, ti menší se s tím neobtěžují. Sociální sítě jsou tak plné neoznačených spoluprací a situace se nijak nelepší. Článek Influenceři v šedé zóně. Placené spolupráce nepřiznávají se nejdřív… Enehano má novou divizi pro marketingovou automatizaci, řídí ji Lysáček25.ledna » Marketing&Media Výrazně rostoucí zájem o automatizaci marketingu přiměl společnost Enehano vytvořit speciální divizi. Nově vzniklý tým v čele s Jakubem Lysáčkem bude mít za úkol rozšíření nástrojů a řešení pro marketingovou automatizaci do nových segmentů a standar… A v únoru nasucho!25.ledna » Marketing&Media Každoročně se do kampaní za suchý únor zapojí vedle statisíců lidí i řada značek. Ve světě jsou však brandy nápaditější. Článek A v únoru nasucho! se nejdříve objevil na Marketing & Media . Kinosály se opět plní24.ledna » Marketing&Media Po covidové dvouletce se diváci opět vracejí do kin, z čehož těží i kinoreklama. Diváckým tahákem je především Avatar. Článek Kinosály se opět plní se nejdříve objevil na Marketing & Media . Netflix v nové éře sází na reklamu i omezení sdílení hesel23.ledna » Marketing&Media Netlflix se posouvá do nové éry, spoluzakladatel Reed Hastings odchází z výkonné role a platforma si více posvítí na sdílení hesel. Zároveň plánuje, že díky novému modelu reklamy zvýší tržby nejméně o deset procent. Článek Netflix v nové éře sází na… BigMedia čelí stížnostem a výzvám ke stažení billboardů s Babišem19.ledna » Marketing&Media Na společnost BigMedia se kvůli billboardu s Andrejem Babišem obrátil spolek občanů Mluvmespolu z Hradce Králové. Nelíbí se mu dvojí metr posuzování a žádá jeho odstranění, k čemuž se připojují i další lidé a firmy. Článek BigMedia čelí stížnostem a… Adidas bodoval s Messim na digi billboardu, který neexistuje16.ledna » Marketing&Media Adidas oslavil a využil Messiho výhru na MS k vytvoření obřího digitálního billboardu, který získal 250 milionů shlédnutí. Byl to však promyšlený fake, který se ale určitě povedl. Článek Adidas bodoval s Messim na digi billboardu, který neexistuje s… |
Ludvík Pytlíček
- Český filatelista
|