Mária Hukelová |
Vztahuje se k |
Češi si koupili mořské plody za 203 milionů Kč, meziročně víc25.srpna » Agris Češi si za rok končící červencem koupili v maloobchodu mražené mořské plody a výrobky z nich za 203,3 milionu Kč. Proti předešlému roku si jich tak z hlediska objemu koupili o 15 procent více a zaplatili za ně o 17 procent víc. ČTK to sdělila Mária … V našem jídelníčku se objevuje více mořských plodů25.srpna » Svět potravin Češi si za rok končící červencem koupili v maloobchodu mražené mořské plody a výrobky z nich za 203,3 milionu Kč. Proti předešlému roku si jich tak z hlediska objemu koupili o 15 procent více a zaplatili za ně o 17 procent víc. ČTK to sdělila Mária … Za mořské plody utratili lidí v České republice meziročně víc24.srpna » Zemědělec Češi si za rok končící červencem koupili v maloobchodu mražené mořské plody a výrobky z nich za 203,3 milionu Kč. Proti předešlému roku si jich tak z hlediska objemu koupili o 15 procent více a zaplatili za ně o 17 procent víc. Sdělila to Mária Huke… Zájem Čechů o mořské plody roste. Na odbyt jdou hlavně krevety a krabí tyčinky23.srpna » globe24.cz Češi si za rok končící červencem koupili v maloobchodu mražené mořské plody a výrobky z nich za 203,3 milionu Kč. Proti předešlému roku si jich tak z hlediska objemu koupili o 15 procent více a zaplatili za ně o 17 procent víc. ČTK to sdělila Mária … Čtyřnásobný prodej mouky a zdražení dezinfekce. První čísla potvrdila nákupní horečku9.března » Aktuálně.cz Těsně před příchodem koronaviru do Česka se tržby obchodníků zvedly o 19 procent oproti stejnému období loni, ukázala aktuální analýza. Češi už druhým rokem utrácí méně za pivo než za nealkoholické nápoje.10.června » Kurzy.cz Za nealkoholické nápoje podle společnosti Nielsen utrácejí Češi více peněz než za pivo. I když jsme národ pivařů, lidé si spíše koupí minerálku, džus nebo limonádu. Od května loňského roku do dubna 2019 Češi utratili za nealko téměř 19 miliard korun… Češi rádi sladké, na zdravější nápoje si zvykají jen pomalu.23.ledna » China radio international china radio international,china,radio,broadcast,news,great wall,peking,beijing,travel,trip,chinese,chinese food,culture,economy Češi rádi sladké, na zdravější nápoje si zvykají jen pomalu23.ledna » iDNES.cz Stále častěji se na etiketách nejrůznějších výrobků objevují nápisy lákající na produkty bez cukru či nízkokalorické výrobky. Tlak na zdravější produkty nutí také výrobce slazených nápojů, aby se tomuto směru přizpůsobili. Přesto zkonzumuje průměrný… |
|