Zbyněk Hyrák |
Vztahuje se k |
5 tipů, jak poznat kvalitní správu a optimalizaci PPC kampaní19.června » Weblogy.cz Najít kvalitního PPC specialistu, který by pomohl se správou a optimalizací PPC kampaní (Google Ads a Sklik) a nejednalo by se jen o vyhazování peněz z okna, je pro e-shopy mnohdy těžký úkol. Na co si jako majitel e-shopu dát pozor? Příspěvek 5 tipů… Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc.25.února » Marketing&Media ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním marketingu a doplníte si vzdělání o aktuální trendy. Změnit se to teď snaží MSc. studium Moderní marketi… Pozor, špatné vyhodnocování kampaní může negativně ovlivnit váš byznys29.listopadu » Podnikatel.cz [8 minut čtení] Výkonnostní marketing je zaměřen na dosažení konverze v podobě předem stanoveného cíle. Ačkoliv se může zdát jednoduchý, hodně se v něm chybuje. Nesprávné postupy pak vedou ke zcela chybným interpretacím dat, chybným hypotézám a závě… Výkonnostní marketing téměř prodává za vás a je základem online marketingu11.září » Podnikatel.cz [9 minut čtení] Přemýšlíte, zda se pustit do výkonnostního marketingu? V dnešní době je to základem pro úspěšné a výkonné marketingové kampaně a začít není složité. Výkonnostní marketing je zaměřen na výkon, tedy ideálně na dosažení konverze. Tou je… |
|