Petra Jankovičová |
Vztahuje se k |
Život v agentuře: uhaste zmar, ne nadšení1.ledna » Marketing&Media Tlak na výsledky i zisk je enormní, tendrů přibývá, očekávní klientů i šéfů roste. Finanční situace z kdekoho dělá rukojmí stejně jako strach z AI. Pro psychiku jedovatý koktejl ale není nutné pít až do dna. Odemykáme pro vás jedno z nejčtenějších h… Tendrování se zhoršilo, stav je neúnosný byznysově i lidsky, tvrdí AKA26.listopadu » MEDIAR Forma i frekvence výběrových řízení jsou časově náročné a drahé jak pro agentury, tak pro klienty, ukázaly čerstvé průzkumy i debata na letošní oborové konferenci Forum Media. Zdroj Tendrování bez rozmyslu odnáší agentury i zadavatelé14.listopadu » FeedIT.cz Praha, 14. listopadu 2023 – Tendrování je časově náročné a drahé jak pro agentury, tak pro klienty. I přes časovou a finanční náročnost počet tendrů neustále roste, což potvrdil i průzkum … Continue reading Tendrování bez rozmyslu odnáší agentury i … Průzkum AKA: Fungování výběrových řízení se zhoršilo14.listopadu » MediaGuru Přes 50 % dotázaných v průzkumu AKA si myslí, že se fungování tendrů se zhoršilo. Počet výběrových řízení roste. Úspěch je spojením štěstí, píle a vytrvalosti, říká Renata Svatková, oceněná „srdcařka“ české reklamy15.září » Flowee Nedávno jsme psali o Ceně Karla Duchka, kterou si každý rok odnášejí osobnosti české reklamy, které nejsou na první pohled vidět, a přitom svou prací dlouhodobě přispívají k úspěchu týmu jako celku. Jak zabránit vyhoření? Uhaste zmar, ne nadšení4.září » Marketing&Media Tlak na výsledky i zisk je enormní, tendrů přibývá, očekávní klientů i šéfů roste. Finanční situace z kdekoho dělá rukojmí stejně jako strach z AI. Pro psychiku jedovatý koktejl ale není nutné pít až do dna. Článek Jak zabránit vyhoření? Uhaste zmar… Petra Jankovičová: strach a hrůza přicházejí do agentur vždycky s létem4.září » Marketing&Media Komentář prezidentky Asociace komunikačních agentur o duševnímu zdraví zaměstnanců a důležitosti přehodnotit dosavadní pravidla fungování agentur. Článek Petra Jankovičová: strach a hrůza přicházejí do agentur vždycky s létem se nejdříve objevil na … Logistické DoDo si pro digitální komunikaci na mezinárodní úrovni vybralo agenturu eVisions22.června » MEDIAR Pražská online marketingová agentura eVisions nově spolupracuje s firmou DoDo, která začínala v roce 2015 jako startup a rychle se rozrostla ve velkou firmu. Technologicko-logistická společnost se v současnosti specializuje na doručování potravin, j… |
|