Martin Klofanda |
Vztahuje se k |
Klid před nástupem ESG. Firmám se blíží povinnost hlásit, jak moc jsou zelené a odpovědné. Vzniká kolem toho nový byznys24.května » iHNed.cz Evropská unie stojí před velkou výzvou – zavázala se zkrotit emise skleníkových plynů tak, aby se v polovině tohoto století stala prvním klimaticky neutrálním kontinentem. A protože se jedná o obří investice do přenastavení celého fungování... Pošta už prodává i občerstvení. Čipsy, keksy, limonádu16.září » Peníze.cz Zákazníky České pošty může na čtyřech pražských a jedné středočeské pobočce překvapit nabídka nezvyklého doplňkového sortimentu. Kromě poštovních, bankovních nebo pojišťovacích služeb, obálek, známek a papírenského zboží jsou tu od druhé poloviny sr… Finančníci z RSJ sázejí na udržitelnost. Investují do firmy, která radí, jak být zelený a bez uhlíku18.srpna » CzechCrunch RSJ získává minoritní podíl ve společnosti Impact Factory. V ekologii a udržitelnosti vidí Libor Winkler a spol. příležitost, ne povinnost. Příspěvek Finančníci z RSJ sázejí na udržitelnost. Investují do firmy, která radí, jak být zelený a bez uhlík… Nefinanční reporting se týká nás všech, na blížící se povinnost upozornil PR Brunch18.ledna » MEDIAR Na prvním odborném PR Brunchi v roce 2022 se mluvilo o příležitostech, které firmám přináší nefinanční reporting. Setkání opět pořádala Pram Consulting za podpory Médiáře. Zdroj PR Brunch: Nefinanční reporting13.prosince » MEDIAR Nelakujte realitu na zeleno23.června » Zboží a Prodej Nedávný průzkum Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) odhalil, že pro většinu Čechů je udržitelnost důležitá, informovanost o ní je ale stále nízká. Češi by byli ochotni si za udržitelnější potraviny mírně připlatit, nedokážou je ale rozliši… |
|