Jindřich Knapp |
Vztahuje se k |
Jel jsem 1000 mil československých. Závod krásných veteránů na vlastní kůži!30.července » Garáž.cz Veteránisté o ní mluví jednoduše jako o Míli. Novináři rádi říkají česká Mille Miglia. Každopádně jde o znovuobnovenou soutěž, kdy se předválečné vozy vydávají na původní trasu závodu vedoucího z Prahy do Bratislavy a zpět. Letos startovalo 115 aut … Pražský Walter Super 6: Filmová hvězda, která v úkrytu přežila válku5.června » AUTO.cz K bohaté historii našeho automobilového průmyslu patřila před druhou světovou válkou značka Walter z pražských Jinonic, jejíž význam zůstává bohužel dodnes nedoceněn. Tehdy právem platilo heslo „Walter: král vzduchu – král silnic“. Walter Super 6 - návrat do 30.let18.května » Autokaleidoskop Speciální Walter Super 6 ze „zlaté éry“ dvoumístných závodních vozů byl vyroben v jinonické Waltrovce pod vedením dílenského mistra i závodníka Jindřicha Knappa roku 1930 pro závod do vrchu Zbraslav – Jíloviště, a zvláště však pro účast na I. ročník… Nejluxusnější auto předválečného Československa: Walter Royal vznikl v pražských Jinonicích, byl to dvanáctiválec a za 18 hodin9.dubna » Garáž.cz Nejluxusnější československé automobily meziválečného období byly dva, kopřivnická Tatra 80 a jinonický Walter Royal, oba poháněné unikátními dvanáctiválci vlastní konstrukce. Tatra sice vznikla o rok dříve, ale její výroba se rozběhla až v roce 193… Kopřivnický dvanáctiválec Tatra 80: Vůz s neobvyklým a přísně tajným posláním25.října » Bruntálský a krnovský deník /Z HISTORIE REGIONU/ V současné době se v Česku vyrábějí pouze automobily s tří a čtyřválcovými motory. V časech první republiky byla nabídka podstatně širší - sahala od jednoválců až po dvanáctiválce. Osobní dvanáctiválce vznikly na českém území je… 1000 MIL ČESKOSLOVENSKÝCH - soutěž pro opravdové sportsmany17.srpna » e-sportfoto.cz Závod se původně jel v letech 1933 až 1935 pod záštitou prezidenta Tomáše Masaryka, obnoven byl krátce v 70. letech na poloviční trati ale krátce nato byl opět zakázán. Pravidelně se jako obnovený závod historických vozidel jezdí od roku 2015. Doboví veteráni projíždějí Českem a Slovenskem. Jaké to je jednoho takového vlastnit13.srpna » Forbes Možná jste je ve čtvrtek při cestě do práce nebo z ní sami zaregistrovali. A pokud ano, pak určitě uznáte, že vidět více než stovku klasických veteránů vyrobených v meziválečném období, kterak hromadně brázdí tuzemské silnice, zákonitě potěší i ty, … |
|