Ivan Krasko |
Vztahuje se k |
Slovenským tiskovinám dominují Nový Čas, Plus 7 dní a Záhradkár23.března » MediaGuru Prodeje novin a časopisů na Slovensku v loňském roce klesly o 12 %. Nejprodávanějšími ve svých kategoriích zůstávají i přes poklesy Nový Čas, Plus 7 dní a Záhradkár. Rádio poslouchá denně polovina Slováků, nejvíc Expres2.března » MediaGuru Zatímco nejsilnější trojice slovenských rádiových stanic má méně posluchačů, Europa 2 a Rádio Vlna si polepšila. Výsledky přináší průzkum poslechovosti slovenských rádií v roce 2023. Čisté výdaje na reklamu ve slovenských médiích rostou27.ledna » MediaGuru V minulém roce se čisté reklamní investice na Slovensku přehouply přes 450 milionů euro. Pro letošní rok se očekává 4% růst. Slovenský online 2023: Změny ve vedení i nová metodika13.ledna » MediaGuru Ohlížíme se za vývojem návštěvnosti slovenského internetu v roce 2023 a mapujeme největší změny na trhu. Největší reklamní agentury na Slovensku25.listopadu » MediaGuru Žebříčku ekonomické výkonnosti slovenských reklamních agentur dominuje agentura Jandl. Ukazuje to žebříček podle gross income za rok 2022. Nejprodávanější slovenské tituly: Nový čas, Plus 7 dní či Záhradkár27.října » MediaGuru Nejprodávanější slovenské tituly v kategoriích denního tisku, týdeníků a měsíčníků se nemění. Patří k nim Nový čas, Plus 7 dní a Záhradkár. Souhrnně se prodej slovenských titulů v prvním pololetí 2023 meziročně snížil o 13 %. Slovenský kvartál: Změny v Mafře, Markíze i nový kanál Joj14.října » MediaGuru Přinášíme výčet událostí, které se odehrály ve slovenských médiích ve třetím čtvrtletí letošního roku. Zlatý klinec 2023: Nejkreativnější slovenské reklamy30.září » MediaGuru Přinášíme výsledky slovenské reklamní soutěže Zlatý klinec 2023. Porotci ocenili kampaně Kauflandu, z reklamních agentur nejvíc bodovala This Is Locco. |
Peter Sagan
- Slovenský cyklista
Robert Fico
- Slovenský politik
|