Dan Kurucz |
Vztahuje se k |
Dan Kurucz: V Moravskoslezském kraji vidíme ve vodíku na železnici velký potenciál25.listopadu » Magazín POSITIV Nízkoemisní udržitelná doprava je nejen v Česku horkým tématem. Alternativou k elektrickému pohonu je právě vodík. Vozidla na vodíkový pohon se postupně testují a prosazují v osobní i hromadné dopravě, a to jak silniční, tak železniční. „V Česku je … Diesel je mrtvý. Řešením pro železnici je vodík nebo baterie, ale ne vždy, říká šéf Alstomu16.června » Zdopravy.cz V katalánské Barceloně se minulý týden konal světový veletrh veřejné dopravy UITP. Na stáncích převažovala zelená témata. Honda dosáhla průlomu ve vodíkovém pohonu. Cenou se vyrovná dieselům a nedostatek stanic má důvtipné řešení13.února » VTM I když budoucnost světového automobilismu vzhlíží k elektromobilitě, řada značek nechce vsadit pouze na tuto kartu. Mnoho z nich vidí obrovský potenciál ve vodíku. Konverze spalovacích motorů na ekologické palivo totiž není složitá. Na železnici nastupuje vodík. Má větší potenciál než na silnici12.ledna » Ekonom iHNed.cz Téměř patnáct železničních provozovatelů v Evropě se loni zavázalo k postupnému vyřazení dieselových vlaků. Dan Kurucz, šéf české pobočky společnosti Alstom, nadnárodní společnosti Alstom, která působí po celém světě především na trhu železniční... Panely, karty, listy, záložky. Ať se jmenují jakkoli, tuhle ergonomickou užitečnost měla už beta Windows 9526.prosince » Živě.cz Microsoft s panelovým prostředím experimentoval při vývoji Windows 95. •Seriózně panely začal brát až s Internet Explorer 7. •Po letech experimentů se panelů dočkal Průzkumník ve Windows 11 22H2. Ředitel Alstomu Dan Kurucz: „Vlaky to mají s vodíkem mnohem jednodušší než auta. I v Česku by mohly jezdit během pár let“26.prosince » VTM V Dolním Sasku už pár let koketují s vlaky, které pohání vodík. Dnes jsou soupravy Coradia iLint od společnosti Alstom v každodenním provozu a ukazují zbytku Evropy, že jde o spolehlivou, ekologickou a úspornou alternativu k dnes ČD – Telematika dovybavila všech 78 lokomotiv řad 163 a 363 ČD Cargo systémem ETCS2.listopadu » Ekonomický deník Společnost ČD – Telematika dovybavila palubní jednotkou evropského vlakového zabezpečovače ETCS poslední z celkem 78 lokomotiv řad 163 a 363 dopravce ČD Cargo a úspěšně tak dokončila významnou zakázku. Celý projekt realizovalo sdružení dodavatelů ČD… Česko hledá tratě pro vodíkové vlaky22.září » iHNED.cz Vlak Coradia iLint se od běžných souprav na první pohled liší: za prvé nepotřebuje žádnou trolej a na střeše nemá pantografy tak jako elektrické vlaky. A na rozdíl od svých dieselových kolegů nepotřebuje žádné fosilní palivo, je zcela tichý a... |
|