Natalia Lechmanova |
Vztahuje se k |
Evropané mění po pandemii nákupní rytmus, ukazuje aktuální studie Mastercard9.října » Magazín POSITIV Rok 2024 přináší výrazné změny ve spotřebitelských zvyklostech Evropanů, jak ukazuje nejnovější studie Institutu ekonomických studií společnosti Mastercard . V restauracích večeří až o desítky minut dříve a nákupy potravin a péči o sebe sama přesouv… Pozitivní efekt hokejového šílenství: tržby obchodníků v Česku raketově vzrostly25.června » Finmag Medailové boje na hokejovém mistrovství významně zvýšily tržby českých obchodníků. Vyplývá to z čerstvých dat analytické služby studie Mastercard Spending Pulse, podle níž se například tržby za potraviny v době konání šampionátu zvýšily o víc než pě… Zlom v útratách evropských domácností. Zájem o zboží opadá, lidé utrácejí za dovolené a zážitky, inflaci navzdory14.června » info.cz Evropské domácnosti v posledních měsících mění své návyky – a na vině výjimečně není jen inflace. Zatímco v posledních letech zbytné výdaje spotřebitelů směřovaly zejména na nákup zboží, v posledních měsících se stále více „přesměrovávají“ do oblast… |
|