|
Vztahuje se k |
Český manažer řídí EMEA region v Salesforce: Jak vypadá práce v softwarovém gigantu?27.října » BusinessInfo.cz Michal Mravinač je jedním z nemnoha českých vrcholových manažerů, jimž se podařilo dostat na mimořádně vysoký post, navíc ve firmě Salesforce, která patří mezi největší globální softwarové firmy vůbec. Co všechno musí zvládat, aby uspěl? Generativní AI nabízí nové možnosti, jak udržovat spojení se zákazníky, ale přistupujme k ní zodpovědně8.března » SystemOnLine.cz Generativní umělá inteligence (AI) je jednou z nejzajímavějších technologií posledních desetiletí. V současnosti zaznamenává exponenciální růst zájmu a rychle se prosazuje v praxi. Může nám pomoci v mnoha oblastech. Dává totiž každému do rukou nové … Generativní AI nabízí nové možnosti, jak udržovat spojení se zákazníky, ale přistupujme k ní zodpovědně19.ledna » SystemOnLine.cz Generativní umělá inteligence (AI) je jednou z nejzajímavějších technologií posledních desetiletí. V současnosti zaznamenává exponenciální růst zájmu a rychle se prosazuje v praxi. Může nám pomoci v mnoha oblastech. Dává totiž každému do rukou nov… Společnosti, které využívají data, dosahují výrazně lepších rozhodnutí19.července » BusinessIT.cz Vzhledem k tomu, že se společnosti vyrovnávají s náročnými tržními podmínkami a reagují na rostoucí úrokové sazby a náklady na podnikání, je role, kterou mohou sehrát data při strategických rozhodnutích, důležitější než kdy jindy. Přesto ale existen… Firmám chybí lidé s potřebnými dovednosti v oblasti umělé inteligence12.července » SystemOnLine.cz Umělá inteligence (AI) představuje jeden z nejzásadnějších technologických posunů v historii. Stejně jako e-maily a SMS změnily před lety způsob naší komunikace, má samotná generativní umělá inteligence potenciál revolučním způsobem změnit všechny a… Jak změní generativní umělá inteligence zákaznickou podporu?25.května » CFOWorld Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se denně potýkají s případy, kdy jsou klienti frustrovaní nekonečnými čekacími dobami. Kvůli vysoké vytíženosti agenti řeší současně problémy více zákazníků najednou … Jak generativní AI změní zákaznickou zkušenost27.dubna » Nová Večerní Praha Generativní umělá inteligence (AI) je jednou z nejzajímavějších technologií za poslední desetiletí a její... Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu25.dubna » SystemOnLine.cz Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně prob… Tři způsoby, jak umělá inteligence změní zákaznickou podporu10.dubna » OnBusiness.cz Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně prob… Jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu3.března » Reseller Magazine Online Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně prob… Co by firmy měly zlepšit pro jejich efektivní fungování v roce 202325.ledna » CFOWorld V posledních dvou letech čelil svět nebývalým překážkám, od pandemií, válečných konfliktů, problémům v oblasti nedostatku pracovních sil, hospodářských otřesů až po výpadky v dodavatelských procesech. Udržet si tak trvalé a udržitelné podnikání, kte… Co by firmy měly zlepšit pro efektivní fungování v roce 202329.prosince » Nová Večerní Praha V posledních dvou letech čelil svět nebývalým překážkám, od pandemií, válečných konfliktů, problémům v... |
|