Tereza Nnaji |
Vztahuje se k |
Jak obsah vnímají známé osobnosti online marketingového světa?8.ledna » Včeliště.cz » Blog Mnoho marketérů vnímá obsahový marketing pouze v podobě klasických článků, případně videí. Avšak význam slova obsah je mnohem širší. Obsah je vše, co dává uživateli smysl, ideu nebo přidanou hodnotu. Obsah baví, inspiruje a učí nové věci. I když je…… Content nejsou jen články na blogu aneb jak na netradiční obsah2.prosince » Včeliště.cz » Blog Doby, kdy dostačoval obsah v podobě textů na webu a blogových článků už jsou dávno pryč. Stále platí, že je obsah král. Abyste ale díky němu mohli vládnout, musíte zaujmout. Jak na to? Inspirací vám můžou být české i zahraniční… The post Content nej… Nenechte si ujít školení, které promění váš obsah v konkurenční výhodu25.listopadu » Včeliště.cz » Blog The post Nenechte si ujít školení, které promění váš obsah v konkurenční výhodu appeared first on Včeliště . Nová kniha, která za pouhou hodinu může zcela změnit váš marketing15.listopadu » Včeliště.cz » Blog The post Nová kniha, která za pouhou hodinu může zcela změnit váš marketing appeared first on Včeliště . 10 vět, které neradi slyšíme od klientů – a co bychom si přáli slyšet31.října » Včeliště.cz » Blog Agentury versus klienti. Dva rozdílné světy, které se mnohdy nechápou. Na vině je většinou nejasná komunikace na obou stranách. I proto jsem ve Včelišti požádala projektové manažery, obsahové stratégy, SEO specialisty, copywritery i grafiky a společ… Jak si vybudovat věrnou fanouškovskou základnu?2.října » Včeliště.cz » Blog Co si přeje každá značka? Zapsat se do podvědomí zákazníků, odlišit se od konkurence a kupující proměnit ve fanoušky, kteří budou váš obsah sledovat, lajkovat a těšit se na něj. Vybudování vztahu se zákazníky je proces, který vyžaduje dostatek času…… Spouštíme Mailujeme.cz – 1. nezávislý portál o e-mailingu v ČR23.září » Včeliště.cz » Blog O e-mailingu jsme toho na blogu Včeliště sepsali už mnoho, ale teď pouštíme do online světa úplně nový formát. Nezávislý projekt Mailujeme.cz, který vás provede e-mail marketingem od A do Z. Proč se nám ve hlavách začala rodit myšlenka se… Proč pravidelně vyhodnocovat a tipy, jak na to18.září » Včeliště.cz » Blog Report je procesem, ve kterém měříte pokroky, dokazuje hodnotu vložené práce a zároveň identifikujete kroky, které mohou vést ke zlepšení marketingového výkonu a k dosažení stanovených cílů. Je nedílnou součástí marketingových aktivit, a i přesto k … Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?3.září » Včeliště.cz » Blog „Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pr… 11 tipů na recyklaci obsahu, která vám ušetří čas i peníze15.srpna » Včeliště.cz » Blog Dochází vám nápady na to, co neustále tvořit a publikovat? Není třeba neustále produkovat nový obsah. Máte oblíbené články, propracované grafiky nebo videa, která se vám povedla? Vezměte je, předělejte do jiné formy a nabídněte návštěvníkům jinak a … |
|