Ondřej Obluk |
Vztahuje se k |
Ondřej Obluk: Nike – cesta tam a zase zpátky1.října » Marketing&Media Ikonická značka Nike se v poslední době místo představování nových designů a technologií, jak tomu bylo dříve, objevuje v médiích v nelichotivém kontextu stagnujícího byznysu. Jak se takový „megabrand“ mohl dostat do problémů? Článek Ondřej Obluk: N… Je libo zboží z koncentráku? Osm věcí, které potřebujete vědět o Temu14.srpna » Forbes Neuvěřitelně nízké ceny mají svou cenu. Co je důležité vědět o platformě, která masivní reklamou zaútočila na světové trhy? ANO zuří kvůli koláži s Ruskem od SPOLU: Kritizuje ji i Pavel! Pustil se ale také do Babiše2.května » Blesk.cz Hnutí ANO spustilo kampaň do eurovoleb ve středu, na Prvního máje. Ve stejný den koalice SPOLU vypustila do světa svou antikampaň zaměřenou na předsedu hnutí ANO Andreje Babiše a jeho lídryni do evropských voleb Kláru Dostálovou. Ti jsou na obrázku,… ANO zuří kvůli koláži s Ruskem: Arogantní plivanec do tváře! SPOLU se chytlo příležitosti, míní expert2.května » Blesk.cz Hnutí ANO spustilo kampaň do eurovoleb ve středu, na Prvního máje. Ve stejný den koalice SPOLU vypustila do světa svou antikampaň zaměřenou na předsedu hnutí ANO Andreje Babiše a jeho lídryni do evropských voleb Kláru Dostálovou. Ti jsou na obrázku,… Lidovci schytali kritiku za příspěvek o „moderní ženě“. Jurečka se diví: Pomáháme rodičům6.března » Blesk.cz Vládní KDU-ČSL překvapila a sklidla kritiku poté, co v neděli přidala na své sociální sítě fotku, na níž je zobrazena žena u plotny. Na sobě má kostýmek, v jedné ruce telefon, v druhé dítě. „Rodina i kariéra už nejsou tabu,“ píše se na fotce. Příspě… Ondřej Obluk a Jakub Hodboď z Ogilvy: Budování značky odděluje v marketingu zrno od plev2.května » Marketing&Media Čím blíže jste globálnímu šéfovi marketingu, tím větší je ochota řešit strategii a ukázat data, říkají CEO a šéf strategie agentury Ogilvy. Článek Ondřej Obluk a Jakub Hodboď z Ogilvy: Budování značky odděluje v marketingu zrno od plev se nejdříve o… Ondřej Hübl popichuje Ticino, že je málo kreativní15.listopadu » Marketing&Media Podle Hübla by si v Ticinu vystačili „s jedním juniorským týmem“. „Ticino se má dobře! A možná ještě lépe se má T-Mobile,“ kontruje Ondřej Obluk. Článek Ondřej Hübl popichuje Ticino, že je málo kreativní se nejdříve objevil na Marketing & Media . |
|