Ondřej Obluk

Related to

E-commerci čeká boom, málokdo se na něj dostatečně připravuje

29.July » CFOWorld
I když 9 z 10 marketérů oboru e-commerce věří, na digitální transformaci v pravém slova smyslu je připravena jen část firem. Rozdíly mezi skupinkou průkopníků a většinou pasivních se spíše prohlubují.

Zvrat v AKA: Slezák odvolán, prezidentem je znovu Binar

27.July » MEDIAR
Jana Binara tentokrát prezidentem zvolili přímo členové Asociace komunikačních agentur. Dostal 25 hlasů, členů je šedesátka. Bývalý prezident Marek Slezák už není ani v prezídiu.

Data o zákaznících sbírá většina e-shopů, očekává se rozmach chatbotů

20.July » EuroZprávy.cz
Data o zákaznících sbírá 83 procent českých internetových prodejců. Za zásadní zdroj pro marketingová rozhodnutí je považuje zhruba každá pátá společnost. Nabídku na míru připravuje každému zákazníkovi 26 procent firem, 13 procent prodejců mu uzpů...

Potraviny opět zdražují. Poznat kvalitní je stále těžší

25.June » Seznam Zprávy
Klasa, Regionální potravina… Výrobků, které nesou některou ze značek kvality potravin, je v Česku několik tisíc. Běžní zákazníci však často nerozeznají, že u některých značek vůbec nejde o kvalitu.

Výraz solidarity, nebo zlehčování? Světové firmy modifikovaly svá loga

31.March » iDNES.cz
Společenská izolace a dodržování rozestupů alespoň dvou metrů – takové je poselství skryté za hrátkami s logy světově známých firem. Experti z oblasti reklamy a designu uvádí, že taková reklamní taktika má své plusy a minusy. Podle některých může ...

Reklamy dál žijí ve světě bez viru, firmy se musí zákazníkům připomínat

21.March » iDNES.cz
Dovolená, nákup v oblíbeném obchodě nebo jen spokojeně popíjející sešlost lidí. Reklamy ukazují svět, který nám během posledních několika dnů zmizel z dohledu. Může to vypadat zvláštně, podle odborníků je však i v současné době pro zadavatele důle...

Pan Vajíčko, zelí, med. Socialistické reklamy nabízely přebytkové zboží

2.November » iDNES.cz
Reklamní spoty za minulého režimu vznikaly jako na běžícím páse. A to i přesto, že z dnešního hlediska nebylo příliš co propagovat. Jejich cílem totiž bylo hlavně povzbudit lidi, aby si pořídili přebytkové zboží. Navíc chtěly občany vychovávat k l...

Finančním ředitelem Ogilvy je Lukáš Vaculík

26.August » MEDIAR
Na pozici finančního ředitele komunikační agentury Ogilvy nově nastoupil Lukáš Vaculík. V agentuře, kterou vede Ondřej Obluk, se současně stal členem managementu. Kromě dohledu nad financemi a controllingem se tak bude podílet na strategii a celko...

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

Ondřej Obluk je ředitelem české reklamní agentury Ogilvy, která nese jméno jednoho z nejpopulárnějších expertů historie reklamy Davida Ogilvyho. Jak jí toto jméno pomáhá a...

Reklamy českých firem opomíjejí zákazníky nad padesát let, myslí na ně jen pětina společností

23.May » Český rozhlas
Mají vlastní bydlení, když potřebují, tak bez problémů našetří na dovolenou nebo nové auto a rádi investují nejen do sebe, ale také do svých dětí, případně vnoučat. Řeč je o generaci 50+, nebo alespoň její části. Jenže podle nového průzkumu komuni...

Jak vytěžit šediny. Firmy objevují skupinu lidí ve věku 50+

7.April » iDNES.cz
Jde-li o generaci padesátníků a starších, jsou marketingoví ředitelé tak trochu ve schizofrenní situaci. Ačkoliv si téměř všichni myslí, že si tato skupina zákazníků zaslouží pozornost, ve skutečnosti jim ji věnuje pouze menší část z nich. Tato ge...

Tato informační stránka o Ondřej Obluk zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Ondřej Obluk" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2020 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes