|
Related to |
Intel vydal ovladač, ve kterém lze vypnout „optimalizace“ pro 3D Mark1.July » DIIT.cz S dvouměsíčním zpožděním, ale dorazil: Intel ke konci června vydal ovladač, který sliboval vydat do konce dubna. Tedy ten, který umožňuje vypnout optimalizace 3D Marku považované za cheat… Intel: Desktop Arc ve druhém kvartálu vydáme. Jen OEM, jen v Číně a jen low-end12.May » DIIT.cz Intel splní své tvrzení o vydání desktopových grafikách Arc se stejně alibisticko-formalistickým přístupem, s jakým vydal mobilní verze: Pouze low-endový čip, pouze v jedné zemi a navíc pouze pro OEM… Desktopové herní grafiky Intel Arc mají další zpoždění. Vydání jen v Číně, u nás až koncem léta?12.May » Cnews.cz Už to vypadalo, že se po mnoha odkladech konečně objeví na scéně herní grafické karty s čipy DG2 (Alchemist) od Intelu. Místo toho ale v podstatě přichází jen další zpoždění. Jen před […] The post Desktopové herní grafiky Intel Arc mají další zpoždě… Intel potvrzuje: desktopové Arc budou nejdříve pouze pro čínský trh10.May » Svět hardware V posledních týdnech se živě spekulovalo o stavu grafických karet Intel Arc generace Alchemist, přičemž zprávy to nebyly zrovna povzbudivé. Nyní to přišel rozseknout sám Intel, který potvrdil, že obavy byly oprávněné. Intel zapomněl vydat grafické ovladače pro Rocket Lake5.April » DIIT.cz Uživatelé, kteří koupili procesory Rocket Lake / Core 11000 v den (či týden) vydání, narazili na problém. Krabička s procesorem grafické ovladače nenabízí a web Intelu ani výrobci desek rovněž ne… Intel při vydání procesorů Rocket Lake zapomněl na ovladače pro GPU. Kvapně vyšly v sobotu5.April » Cnews.cz Kuriózní blamáž. Netušíme, jak se to povedlo, ale Intel zapomněl vydat včas ovladače integrované grafiky pro nové procesory. 5 dní nebyly nikde ke stažení. Vydání procesorů Rocket (jak dopadly, jsme rozebírali zde) asi nejvíc negativně poznamenala v… Intel přidá do grafické výbavy nevyhlazované škálování obrazu25.June » Svět hardware Lisa Pearce z Intelu dnes oznámila, že požadavky uživatelů byly vyslyšeny, a to alespoň v případě využití funkce Integer Scaling týkající se obrazu. To by mělo potěšit především fanoušky emulátorů starých konzolí. |
|