Monika Pikhartová |
Vztahuje se k |
Zboží&Prodej 8/2024: Dilema u cukrovinek, sušenek a oplatek: chuť, nebo cena?2.září » Zboží a Prodej Od letošního ledna do dubna si nějakou sladkost koupila každá česká domácnost. Podle Spotřebitelského panelu GfK si je kupující do nákupního košíku ve sledovaném období vložili zhruba sedmkrát za měsíc. Promoce jsou pro tuto kategorii významné. Více… Zboží&Prodej 5/2024: Mlékárny bojují o zákazníky10.června » Zboží a Prodej Kategorie mléčných výrobků je velmi obsáhlá. Také proto si podle Spotřebitelského panelu GfK během března 2023 až února 2024 domácnosti nějaký z těchto produktů vložily do svých nákupních košíků v průměru desetkrát za měsíc a za jeden nákup utratily… Zboží&Prodej 4/2024: Pivní tradice se snoubí s trendy22.dubna » Zboží a Prodej Pivo si pro domácí spotřebu v roce 2023 koupilo 9 z 10 českých domácností. V nákupním košíku se objevilo více než třikrát za měsíc. Více než dvě třetiny výdajů domácností na kategorii šly na produkty v akci. Z hlediska výdajů byly z toho důvodu nejd… Když se díváme na hvězdy, díváme se do minulosti10.listopadu » Seznam Médium Chtěli byste se podívat do minulosti? Nic snazšího, stačí se v noci rozhlédnout po obloze. Monika vám vysvětlí, jak je to možné. Zboží&Prodej 9/2023: Teplým nápojům vévodí rozmanitost25.září » Zboží a Prodej Nabídka produktů pro přípravu teplých nápojů může zahrnovat různé druhy kávy, čaje, kakaa či cereálních nebo vitaminových nápojů. Tímto způsobem lze zákazníkům nabídnout bohatý výběr, který se přizpůsobí jejich individuálním preferencím a chutím i s… Zboží&Prodej 5/2023: Mléčné znamená dražší5.června » Zboží a Prodej Podle společnosti GfK Czech domácnosti vložily nějaký mléčný produkt do svých nákupních košíků v průměru více než desetkrát za měsíc a za jeden nákup utratily okolo 100 Kč. Zakoupený objem mléčných produktů obecně klesal, ceny však rapidně rostly. P… Zboží&Prodej 4/2023: Nejpopulárnější jsou tuzemské ležáky9.května » Zboží a Prodej Kategorie piv se dále stabilizuje. Trendem posledních let byly pivní mixy a nealka. Na výsluní se však opět vracejí i ležáky. Celkově ale v konzumaci piv hraje velkou roli počasí. V případě slunečných dnů prodeje doslova vystřelí nahoru a sezona můž… Zboží&Prodej 10/2022: Třtinové rumy dobyly trh7.listopadu » Zboží a Prodej Alkoholické nápoje nemohou chybět v nákupním koši spojeném s přípravami na vánoční svátky. Doslova nezbytností jsou potom při nákupech na oslavu Silvestra. Během roku si nějaký výrobek z této kategorie zakoupí alespoň jednou téměř každá tuzemská dom… Zboží&Prodej 9/2022: Zrnka navýšila svou důležitost3.října » Zboží a Prodej Alespoň jedenkrát si podle GfK Spotřebitelského panelu v prvním pololetí roku 2022 nějaký teplý nápoj zakoupila téměř každá česká domácnost. Nějaký produkt z kategorie teplých nápojů si domácnosti koupily v průměru dvakrát za měsíc. Za tuto kategori… Dámská hygiena je ve znamení alternativ11.srpna » Zboží a Prodej Trendy, které jsou v kategorii dámské hygieny patrné již několik let, pokračují a posilují. I nadále tak stoupá například význam surovin i konečných produktů s co nejmenším dopadem na životní prostředí. A také se rozšiřuje počet žen, které používají… Zboží&Prodej 4/2022: Trh s pivem se změnil8.května » Zboží a Prodej Pivo si pro domácí spotřebu v roce 2021 zakoupilo 9 z 10 českých domácností. V jejich nákupním košíku se objevilo průměrně čtyřicetkrát za rok. Mezi nejoblíbenější druhy patří ležáky, lehká výčepní piva a radlery. Trh se vyrovnává s velkým propadem … Zboží&Prodej 3/2022: Spotřebitelé se vracejí k čerstvému pečivu25.dubna » Zboží a Prodej Po předloňském prvním pandemickém roce, který kategorii pečiva a cukrářských produktů výrazně poznamenal, lze loňský vývoj označit za jakýsi návrat k zavedeným pořádkům. Spotřebitelé opět začali více nakupovat čerstvé pečivo a zvýšila se rovněž frek… |
|