Mario Poór |
Vztahuje se k |
Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór27.března » Marketing&Media Agentura oznámila posily na klíčových pozicích v týmech pracujících pro klienty T-Mobile a Tesco. Článek Do Ogilvy nastoupili Matej Paluš a Mario Poór se nejdříve objevil na Marketing & Media . Jak efektivně pracovat s reklamní slepotou a zaujmout publikum?14.července » Marketingové noviny Denně k nám promlouvají tisíce reklamních nosičů v různých formách a na různých platformách. Dlouhodobě se bavíme o regulaci reklamního smogu ve veřejném prostoru. V online prostředí jsme si zvykli využívat všemožných nástrojů pro blokování reklam. … Tisková zpráva: Jak efektivně pracovat s reklamní slepotou a zaujmout publikum?4.července » Objevit.cz Denně k nám promlouvají tisíce reklamních nosičů v různých formách a na různých platformách. Dlouhodobě se bavíme o regulaci reklamního smogu ve veřejném prostoru. V online prostředí jsme si zvykli... The post Jak efektivně pracovat s reklamní slepo… Jak efektivně pracovat s reklamní slepotou a zaujmout publikum?4.července » FeedIT.cz Denně k nám promlouvají tisíce reklamních nosičů v různých formách a na různých platformách. Dlouhodobě se bavíme o regulaci reklamního smogu ve veřejném prostoru. V online prostředí jsme si zvykli … Continue reading Jak efektivně pracovat s reklamn… Accenture Interactive bude nově na trhu působit jako Accenture Song25.května » MEDIAR Na nový jednotný název přejde i více než 40 společností, jež dosud v rámci divize Accenture Interactive fungovaly pod svou vlastní značkou. Jediná Droga5 si své jméno ponechává. Zdroj |
Tomáš Kňourek
- Český novinář
|