Lukáš Pumpr |
Vztahuje se k |
Žlutá barva a slavné prase. Přeštice mají nový vizuální styl. Jak se vám líbí?22.listopadu » Plzeňský deník Všem bude jasné, že jde o Přeštice. O to se chce snažit vedení města pomocí nové vizuální identity. Pro tuto iniciativu byla vypsána soutěž pod záštitou nezávislé organizace Czechdesign. Ta měla jasný cíl - sjednotit a posílit vizuální prezentaci mě… Petrohrad zboříme, je čas na novou architekturu23.července » BusinessInfo.cz Vytvořili grafické zpracování interiéru restaurace Runway na pražském letišti Václava Havla. Jsou tvůrci vizuální identity Ústeckého kraje. Pracovali pro Galerii Rudolfinum nebo Museum Kampa. Za 16 let existence se grafické studio Petrohrad zařadilo… Život ve městě vyměnili za samotu na venkově. Blog Naokraj mapuje novodobé sedláky10.dubna » Bleskově.cz Petr Polák a Lukáš Pumpr mapují příběhy lidí, kteří odchází z měst a zapouští kořeny na venkově. "Spojuje je vztah ke krajině a k osobní svobodě." Ústecký kraj představuje nový směr komunikace. Mění logo i svou image5.října » Mostecký deník Nový styl, který chce do vizuálního prostředí Ústeckého kraje vnést pozitivní impuls, a tak zlepšit reputaci, zvýšit jeho atraktivitu a změnit zažité stereotypy. Studio Petrohrad, které zvítězilo v soutěži organizace Czechdesign, vsadilo spolu s opt… „Nejde o narážku na historii Sudet?“ Ústecký kraj změnil grafickou identitu, využije ji nejen na úřadě30.září » Lidovky.cz Novou grafickou identitou se od tohoto týdne pyšní Ústecký kraj. Jednoduchou aplikovatelnost, nadčasovost a udržitelnost vizuálního systému v dlouhodobém horizontu si od svého vítězného návrhu slibují jeho autoři Lukáš Pumpr a Lukáš Beran ze studia … Ústecký kraj se představil novým vizuálním stylem od studia Petrohrad29.září » Marketing&Media Změnit zažité stereotypy, zlepšit reputaci, zvýšit atraktivitu a vnést pozitivní impuls do image Ústeckého kraje má nová vizuální identita. Ústecký kraj má novou vizuální identitu, ukazuje vlídnou tvář. Jak se vám líbí?28.září » Zprávy Ústecký kraj - Nový styl, který Ústecký kraj představil veřejnosti, vnese do vizuálního prostředí pozitivní změnu a přispěje ke srozumitelnější a vstřícnější komunikaci kraje, úřadu a zřizovaných organizací. Studio Petrohrad, které zvítězilo v desig… Ústecký kraj s vlídnou tváří. Nové logo na lidi pomrkává a září z něj úsměv27.září » Mostecký deník Ústecký kraj má nový vizuální styl. Jeho tvůrci jím chtějí do vizuálního prostředí kraje vnést pozitivní impulz, zlepšit reputaci, zvýšit atraktivitu a změnit zažité stereotypy o severních Čechách. Lukáš Pumpr a Lukáš Beran z plzeňského studia Petro… Vizuální styl, který mění image. Ústecký kraj představuje nový směr komunikace od studia Petrohrad27.září » czechdesign.cz Nový styl, který chce do vizuálního prostředí Ústeckého kraje vnést pozitivní impuls, a tak zlepšit reputaci, zvýšit jeho atraktivitu a změnit zažité stereotypy. Studio Petrohrad, které zvítězilo v soutěži organizace Czechdesign, vsadilo spolu s opt… Ústecký kraj hledá po více než 20 letech novou vizuální identitu ve spolupráci s odbornou organizací Czechdesign20.května » czechdesign.cz Ústecký kraj se rozhodl pro obměnu a modernizaci svého vizuálního stylu reflektující proměnu, kterou prošel a která ho ještě čeká. Ve spolupráci s odbornou organizací Czechdesign vyzval 5 grafických designérů/studií ke zpracování návrhu. Výsledkem s… |
|