|
Related to |
Každé pondělí nejím. A večer už většinou nezvedám telefon.“ Tomáš Rajchl o vnitřní hygieně a balancu mezi světem a sebou16.June » LUI Vede dvě úspěšné značky, ale místo večírků volí meditaci, saunu a režim, který mu přináší klid. Tomáš Rajchl, CEO Foxdeli a spoluzakladatel kreativního studia Plastenciaga, v rozhovoru mluví o tom, proč je štěstí ukryté v řádu, proč ho neláká korpor… Eshopista ukáže, jak influencer marketing posouvá české e-shopy za hranice tradičních kampaní. Konference se stěhuje na loď9.June » Protext Praha 9. června 2025 (PROTEXT) - Konference Eshopista se v úterý 17. června 2025 zaměří na influencer marketing jako klíčovou strategii růstu českých e-shopů. Akce proběhne na palubě Botelu Marina v Praze a propojí odborný program s neformálním netw… Nedoručený balík je problém e-shopu, ne dopravce18.July » MediaGuru E-shopy by si měly uvědomit, že odesláním zásilky se nezbavují odpovědnosti za její správné doručení, říká Tomáš Rajchl z Foxdeli. Nedoručený balík je problém e-shopu, nebo dopravce18.July » MediaGuru E-shopy by si měly uvědomit, že odesláním zásilky se nezbavují odpovědnosti za její správné doručení, říká Tomáš Rajchl z Foxdeli. Červnový Eshopista se zaměří na sílu ponákupního vztahu se zákazníkem6.June » Marketing&Media Další díl konference Eshopista, která proběhne již v úterý 11. června 2024 od 14 hodin v pražském Zenworku, se mimo jiné zaměří na praktické ukázky a nápady, jak správně pracovat s nástroji pro sběr dat a komunikaci. Článek Červnový Eshopista se zam… Červnový Eshopista se zaměří na sílu ponákupního vztahu se zákazníkem5.June » Metro Praha 5. června 2024 (PROTEXT) - Vzhledem ke zvyšujícím se nákladům na reklamu, náročným zákazníkům a rostoucí zahraniční konkurenci kvůli nástupu marketplaces už nestačí jen získávat nové klienty. Klíčové je naopak umět se zákazníkem efektivně prac… Červnový Eshopista se zaměří na sílu ponákupního vztahu se zákazníkem5.June » Protext Praha 5. června 2024 (PROTEXT) - Vzhledem ke zvyšujícím se nákladům na reklamu, náročným zákazníkům a rostoucí zahraniční konkurenci kvůli nástupu marketplaces už nestačí jen získávat nové klienty. Klíčové je naopak umět se zákazníkem efektivně prac… |
|