Mikoláš Rec |
Vztahuje se k |
Z talentovaného krejčího návrhář, který ovládl ceny Czech Grand Design. Kráľ hledá inspiraci v haute couture13.března » Kultura.iHNed.cz Dříve se profiloval především jako všestranný krejčí, který spoluvytváří nápadité kolekce Jana Černého, ale i dalších jmen československé módní scény. Loni se ale slovenský fashion designér Boris Kráľ odhodlal vystoupit ze stínu svých kolegů a... Z ruiny nové kulturní centrum města? Bzenec vyhlíží rekonstrukci zámku, kterou místní vybojovali v referendu20.února » iHNED.cz Střet dvou pohledů na budoucnost novogotického zámku v jihomoravském Bzenci vyústil před necelými třemi lety v obecní referendum. Jedna strana, včetně někdejšího vedení města, upřednostňovala prodej zchátralého objektu do rukou soukromého investora,… Architektura často naráží na českou mentalitu. Na Vltavskou filharmonii se ale snad i těšíme, říká vedoucí projektu22.ledna » iHNED.cz Dánské architektonické studio BIG se blíží k dokončení architektonické studie Vltavské filharmonie. Už 24. ledna proto do Prahy dorazí zakladatel ateliéru Bjarke Ingels, aby představil její aktuální podobu. A to po boku týmu Martina Krupauera, který… Brácha má vždy vysoké cíle. Botasu se je ale daří plnit, říká nový šéf značky Vít Staněk15.prosince » iHNed.cz Dnes úspěšnou obuvnickou firmu Vasky, která mimo jiné ve čtvrtek obsadila druhé místo v letošním ročníku soutěže Firma roku vyhlašované Hospodářskými novinami, založil Václav Staněk v roce 2016, když mu bylo 18 let. Už tehdy mu prý pod ruce koukal... Záchrana opavského obchodního domu Breda: Mladí by v něm mohli najít vysněné studijní obory13.září » iHNED.cz Velké věci se často dějí dílem nepravděpodobné náhody i osudových setkání. A pak taky rukou jednotlivců, kteří se nebojí jít hlavou proti zdi. Tak, aby dosáhli zdánlivě naivního cíle. To platí i o Lindě Bittové, která poslední dva roky života... Proč jsou některé věci v Polsku a Německu levnější? Záleží na místních vlivech i objemech prodejů, říká manažerka Ikea24.srpna » iHNed.cz Když Ingvar Kamprad v roce 1943 zakládal dnes světoznámou značku Ikea, bylo mu teprve sedmnáct let. Přirozeně podnikavý chlapec tehdy formou dovozu a zásilkové služby prodával hodinky a psací pera. Tenhle byznys se však příliš neosvědčil. Mladý... Jízdní řád pro zelenější Ikeu. Občas se něco nepovede, ale klimaticky pozitivní chceme být v roce 203023.srpna » iHNed.cz Když Ingvar Kamprad v roce 1943 zakládal dnes světoznámou značku Ikea, bylo mu teprve sedmnáct let. Přirozeně podnikavý chlapec tehdy formou dovozu a zásilkové služby prodával hodinky a psací pera. Tenhle byznys se však příliš neosvědčil. Mladý... Chatky, víno a hi-tech kurníky. Skupina J&T na jihu Moravy chová tisíce slepic24.června » iHNed.cz Když skupina J&T finančníka a milovníka vína Patrika Tkáče v roce 2017 koupila vinařství Kolby, musela se navzdory blízkosti unikátní přírodní lokality – Pouzdřanské stepi – potýkat s poměrně nepříznivou lokací jeho areálu. Na rozdíl... Za huňatým úspěchem. Ovečkárna chce dobýt Německo, pomoct jí má i krize25.července » Forbes Téměř tři čtvrtiny svého huňatého e-shopu loni prodal, přesto si v Ovečkárně nadále drží klíčové postavení a spřádá s ní velké plány. V Německu, kam společnost prodávající především vlněné produkty nově vstoupila, chce Martin Bernátek dosáhnout mini… Ostrava budoucnosti. Co všechno zahrnují plány na oživení města?14.července » Forbes Než ve středu hlavní stage festivalu Colours of Ostrava rozpumpovalo americké duo Twenty One Pilots, o kousek dál se na diskuzním fóru Meltingpot probírala vážnější témata. Forbes Česko tam představil souhrn panelových diskuzí Mění Ostrava barvy?, v… Guide to Ostrava: Ocelové srdce tepe kulturou a hraje všemi barvami9.července » Forbes Konec předsudkům, Ostrava není černá, ale zelená. Skvěle se tu najíte i pobavíte, a to i mimo festival Colours. The post Guide to Ostrava: Ocelové srdce tepe kulturou a hraje všemi barvami appeared first on Forbes . Tepláková královna. Jak Texasanka se surfem v duši vybudovala stamilionovou značku20.června » Forbes Nenechala si radit a šla si za svým instinktem. Jak se „dívce z Texasu“ s duší kalifornské surfařky podařilo vybudovat veleúspěšnou módní značku? The post Tepláková královna. Jak Texasanka se surfem v duši vybudovala stamilionovou značku appeared fi… |
|