Tereza Šimečková |
Vztahuje se k |
Za video služby platí třetina domácností, táhne česká tvorba3.listopadu » MediaGuru Sledování videoobsahu je jednou z nejvýraznějších volnočasových činností, ukazují data, která byla zveřejněna na Czech Internet Forum. Tereza Šimečková zcela opustí agenturu Nielsen30.října » MediaGuru Z výkonného řízení agentury Nielsen se Tereza Šimečková stáhla už letos v únoru. Agenturu plánovala postupně opustit ke konci roku. Město lidem se vrací ze Sokolského ostrova zpět do ulic, ožije i Panská23.srpna » iRegiony Impuls Koncerty a divadla, food trucky s dobrotami nebo Mint market s módou a šperky. To je část z nabídky multižánrového festivalu Město lidem, lidé městu, kterým v pátek a v sobotu ožijí České Budějovice. Šimečková a Jordan končí ve vedení Nielsen Admosphere14.února » Marketing&Media Dokončení integrace do globální struktury Nielsen přináší zásadní změny v české pobočce. Její zakladatelé Michal Jordan a Tereza Šimečková končí ve vedení agentury. Šimečková zaujme post v dozorčí radě, Jordan odchází úplně. Článek Šimečková a Jorda… Šimečková se stahuje z řízení Nielsen Admosphere, Jordan odchází14.února » MediaGuru Zakladatelé agentury Nielsen Admosphere předávají posty svým nástupcům. Michal Jordan v březnu z agentury odchází, Tereza Šimečková se stahuje do pozadí a zaujme post v dozorčí radě. HbbTV aktivně využívá milion uživatelů, častěji mladších9.listopadu » MediaGuru V Praze probíhá mezinárodní odborné setkání k HbbTV vysílání. Počet aktivních uživatelů HbbTV představuje v Česku jeden milion. Video v datech: z placených je nejsledovanější Netflix7.listopadu » Marketing&Media V posledních letech nejvíce roste konzumace videa na smartphonech, nejpočetnější skupinou konzumentů videa jsou ale tradiční TV diváci. Článek Video v datech: z placených je nejsledovanější Netflix se nejdříve objevil na Marketing & Media . Video v datech7.listopadu » Marketing&Media V posledních letech nejvíce roste konzumace videa na smartphonech, nejpočetnější skupinou konzumentů videa jsou ale tradiční TV diváci. Článek Video v datech se nejdříve objevil na Marketing & Media . |
|