Jana Šobotníková |
Vztahuje se k |
Obsah je král, ale bez správného nastavení e-mailingové kampaně vám bude k ničemu16.září » Podnikatel.cz Obsah e-mailingové kampaně je samozřejmě důležitý. Neméně zásadní pro její úspěch je však i samotné nastavení e-mailu. Nepodceňujte tvorbu e-mailové šablony, váš e-mailing může povznést i pohřbít17.srpna » Podnikatel.cz Než se rozešle první e-mailová kampaň, je potřeba vše dobře naplánovat a připravit. V první řadě je potřeba stanovit si cíle komunikace. Víme, jak získat kontakty na e-mailing, aby to bylo legální a zároveň smysluplné17.června » Podnikatel.cz V dalším dílu e-mailingového seriálu se věnujeme posledním přípravným aktivitám před samotnou tvorbou a rozesílkou našich mailů. Není email jako email: Víte, v čem se liší prodejní email od retenčního?11.února » Podnikatel.cz Retenční, reaktivační nebo prodejní email – víte, v čem se liší? Přečtěte si, jaká je typologie a dělení emailů a emailingových kampaní. Emailing stojí až za pětinou všech online prodejů. Používat ho zvládne každý2.února » Podnikatel.cz Až 19% veškerých online prodejů přichází celosvětově právě z emailových kampaní, proto je radno emailing nepodceňovat. Přivezte načepované pivo, odvezte odpadky. Češi přišli na chuť kurýrním službám2.ledna » STATISTICKY[cz] Čeští spotřebitelé se našli ve využívání rozličných kurýrních služeb. Nejenže mnohem více vyhledávají přepravní služby pro různé druhy zásilek, ale také rozšiřují spektrum svých přání. Pomoc „poslíčků“ už ocení nejen při nákupu potravin či dovozu kv… |
|