František Štrupl |
Vztahuje se k |
Milujeme YouTube a VR nám nic neříká. Google zjistil, jak se Češi chovají na internetu9.listopadu » Živě.cz Na internetu nakupujeme hlavně módu a elektroniku, inspirujeme se krátkými videi na různých sociálních sítích, virtuální a rozšířená realita je pro nás skoro mrtvá a trávíme masivní množství času na YouTube. Tak by se dala shrnout data, která sesbír… Google rozšíří nástroje s využitím AI v reklamním systému8.listopadu » MediaGuru Možnost konverzovat v reklamním systému Googlu jako s člověkem nebo nechat si připravit reklamní kampaň jsou novinky, které má Google přivést i na český trh. František Štrupl z Google: jaké nástroje AI chystá společnost pro marketéry?7.listopadu » Marketing&Media Jak využít nástrojů umělé inteligence k oslovení zákazníků, jejichž nákupní chování je s jejich přesunem do online světa stále hůř a hůř předvídatelné? I tom byl kulatý stůl společnosti Google. Článek František Štrupl z Google: jaké nástroje AI chys… Ekonomika v České republice je stále velmi industriální, říká Štrupl z Googlu10.února » E15.cz Ekonomika v České republice je stále velmi industriální. Z hlediska podílu zastoupení tradičního průmyslu v Evropské unii je Česko po Irsku hned druhé. Jak konkrétně ovlivňuje historie budoucnost českého podnikání? Bude muset projít proměnou i autom… Když banka kupuje banku. Poslouchejte nový díl podcastu Život je bohatý23.září » Forbes Tady je Petr Šimůnek a jeho Život je bohatý! V tomto díle vás čeká rozhovor s delegací Googlu: do našeho studia přijala pozvání regionální ředitelka Tania le Moigne a vedoucí obchodu František Štrupl. Povídat si budeme hlavně o tom, jak nám v těžkýc… Export se stává nejzranitelnějším prvkem české ekonomiky, zjistil průzkum AMSP9.června » InfoDnes.cz Na české exportéry z řad malých a středních firem dopadají aktuální problémy související s ruskou invazí na Ukrajinu do té míry, že 72 % se musí poohlížet po náhradních trzích. Firmy přitom hledají především v Evropě. Zjistil to aktuální průzkum Aso… Češi a Vánoce? Řeší je dříve než jiné národy a vedou dárky pro maminky19.listopadu » Reseller Magazine Online Češi se na vánoční sezónu začínají připravovat každým rokem o něco dříve, letos už od konce září, ukazují data z Vyhledávání Google. Liší se tím od ostatních zemí střední Evropy, kde tato vlna přichází až výrazně později. Kromě vánočních dárků roste… Alza s Googlem okomentovali vánoční chování Čechů: Jsme opravdu specifický trh16.listopadu » Cnews.cz Za vyhledávač představil aktuální trendy František Štrupl, obchodní ředitel české pobočky Google. Křivka vánočního vyhledávání se u nás začíná zvedat již na konci září, výrazně pak během října. Vrchol hledání […] The post Alza s Googlem okomentovali… Hlavenka, Bednář nebo Polák. Podívejte se na vystoupení e-commerce hráčů14.září » E15.cz Blíží se očekávaný vrchol letošní obchodní sezony. Další růst by měl mít před sebou on-line prodej. Na co se chystají některé z nejvýznamnějších firem české e-commerce? Které světové trendy patří mezi nejvýraznější v roce 2021 a jaký potenciál mají … ŽIVĚ: Nemůžete investovat do lidí, se kterými máte osobnostní rozpor, říká investor Hlavenka14.září » E15.cz Blíží se očekávaný vrchol letošní obchodní sezony. Další růst by měl mít před sebou on-line prodej. Na co se chystají některé z nejvýznamnějších firem české e-commerce? Které světové trendy patří mezi nejvýraznější v roce 2021 a jaký potenciál mají … ŽIVĚ: Jsme ve fázi největší transformace bankovního sektoru, říká Jan Laštůvka z Lemonera14.září » E15.cz Blíží se očekávaný vrchol letošní obchodní sezony. Další růst by měl mít před sebou on-line prodej. Na co se chystají některé z nejvýznamnějších firem české e-commerce? Které světové trendy patří mezi nejvýraznější v roce 2021 a jaký potenciál mají … |
|