James Swift |
Vztahuje se k |
Sázka na zelenou18.prosince » MEDIAR MedMen se zjevili jako číslo jedna vznikajícího průmyslu s legální marihuanou. Poradí si ale s přísnými marketingovými pravidly, stereotypy o „zhulencích“ a narůstajícími potížemi a stanou se první zavedenou značkou v oboru? Na to se zaměřil James S… Jak díky pošťuchování dochází ke změnám4.prosince » MEDIAR Cass Sunstein , profesor práv, autor a expert na behaviorální ekonomii, mluvil s Jamesem Swiftem . Bavili se o neuvěřitelném pokroku v porozumění změnám a o vědě pošťuchování. Z pohledu alchymisty Roryho Sutherlanda6.listopadu » MEDIAR Rory Sutherland je jedna z největších osobností britské reklamy a také největší nadšenec do behaviorální ekonomie. Před vydáním své knihy Alchymie mluvil Sutherland s Jamesem Swiftem z Contagious . O značkách, předsudcích a síle nápadů, které nedáva… Kruhy touhy: jak se značka Audi vrátila do čela3.října » MEDIAR Po letech racionální komunikace o nízké spotřebě ztratily vozy značky Audi v očích spotřebitelů svoji "nebezpečnou" osobnost. Agentura BBH, která dostala zadání znovu probudit vyhaslou touhu, definovala nový standard luxusu a vrátila do komunikace z… Amazon byl spící obr reklamy, teď se probouzí21.srpna » MEDIAR Už mnoho let označují analytici Amazon za spícího obra reklamy. Až nyní se obr probudil. Amazon využívá dat od registrovaných obchodníků a nabízí značkám atraktivní reklamní služby. Může ale ohrozit postavení gigantů online reklamy? Co na to Faceboo… Marketéři vnímají trendy přehnaně, zjistili kmotři efektivity Binet a Field14.srpna » MEDIAR Les Binet a Peter Field se svými texty Marketing in the Era of Accountability , The Long And The Short Of It a dalšími v posledních 10 letech etablovali jako lídři marketingové efektivity. James Swift z Contagious s nimi mluvil v době, kdy jim vychá… Evangelium podle Godina6.srpna » MEDIAR Seth Godin se rád trefuje do narcistních marketérů a tweetů oblíbených značek. Zpochybňuje autentičnost a rozhodně nehodlá svoji rétoriku mírnit jen proto, že se dostal mezi elitu marketingové branže, jak zjistil James Swift z Contagious. Pod-lidi26.června » MEDIAR Podcasty rostou podobně strmě jako streaming hudby, a značky se tady snaží najít nové reklamní příležitosti. James Swift píše o možnostech, s nimiž lze dynamický kanál využít. Lanierovo inferno19.června » MEDIAR Počítačový vědec a průkopník virtuální reality Jaron Lanier se svými hlubokými znalostmi oboru vykreslil hrůzný příběh sociálních sítí jako prostředku manipulace, co obrací člověka proti člověku, a reklama je ten nestoudný šašek, který toho netvora … |
|