15
nových článků - klikněte pro zobrazení

James Swift

Vztahuje se k

Sázka na zelenou

18.prosince » MEDIAR
MedMen se zjevili jako číslo jedna vznikajícího průmyslu s legální marihuanou. Poradí si ale s přísnými marketingovými pravidly, stereotypy o „zhulencích“ a narůstajícími potížemi a stanou se první zavedenou značkou v oboru? Na to se zaměřil James S…

Jak díky pošťuchování dochází ke změnám

4.prosince » MEDIAR
Cass Sunstein , profesor práv, autor a expert na behaviorální ekonomii, mluvil s Jamesem Swiftem . Bavili se o neuvěřitelném pokroku v porozumění změnám a o vědě pošťuchování.

Z pohledu alchymisty Roryho Sutherlanda

6.listopadu » MEDIAR
Rory Sutherland je jedna z největších osobností britské reklamy a také největší nadšenec do behaviorální ekonomie. Před vydáním své knihy Alchymie mluvil Sutherland s Jamesem Swiftem z Contagious . O značkách, předsudcích a síle nápadů, které nedáva…

Kruhy touhy: jak se značka Audi vrátila do čela

3.října » MEDIAR
Po letech racionální komunikace o nízké spotřebě ztratily vozy značky Audi v očích spotřebitelů svoji "nebezpečnou" osobnost. Agentura BBH, která dostala zadání znovu probudit vyhaslou touhu, definovala nový standard luxusu a vrátila do komunikace z…

Amazon byl spící obr reklamy, teď se probouzí

21.srpna » MEDIAR
Už mnoho let označují analytici Amazon za spícího obra reklamy. Až nyní se obr probudil. Amazon využívá dat od registrovaných obchodníků a nabízí značkám atraktivní reklamní služby. Může ale ohrozit postavení gigantů online reklamy? Co na to Faceboo…

Marketéři vnímají trendy přehnaně, zjistili kmotři efektivity Binet a Field

14.srpna » MEDIAR
Les Binet a Peter Field se svými texty Marketing in the Era of Accountability , The Long And The Short Of It a dalšími v posledních 10 letech etablovali jako lídři marketingové efektivity. James Swift z Contagious s nimi mluvil v době, kdy jim vychá…

Evangelium podle Godina

6.srpna » MEDIAR
Seth Godin se rád trefuje do narcistních marketérů a tweetů oblíbených značek. Zpochybňuje autentičnost a rozhodně nehodlá svoji rétoriku mírnit jen proto, že se dostal mezi elitu marketingové branže, jak zjistil James Swift z Contagious.

Pod-lidi

26.června » MEDIAR
Podcasty rostou podobně strmě jako streaming hudby, a značky se tady snaží najít nové reklamní příležitosti. James Swift píše o možnostech, s nimiž lze dynamický kanál využít.

Lanierovo inferno

19.června » MEDIAR
Počítačový vědec a průkopník virtuální reality Jaron Lanier se svými hlubokými znalostmi oboru vykreslil hrůzný příběh sociálních sítí jako prostředku manipulace, co obrací člověka proti člověku, a reklama je ten nestoudný šašek, který toho netvora …

Tato informační stránka o James Swift zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "James Swift" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes