Jan Vetyška |
Vztahuje se k |
E-shopy, na které jsou úřady krátké. Balando a spol. dál klamou zákazníky23.dubna » Peníze.cz Jmenují se podobně jako známé značky – třeba Balando, Joot nebo Bonky. Tváří se jako zavedený e-shop, ale přitom jen zprostředkují doručení z Číny. Chlubí se falešným oceněním od zákazníků. Přesto na ně Česká obchodní inspekce nedosáhne. Nezatlačila… Jan Vetyška (APEK): Očekáváme, že letos se česká e-commerce vrátí k meziročnímu růstu20.dubna » Dopravní noviny 21.4. - Rozvoj e-commerce a vstup nových velkých hráčů na český trh sebou přináší při zákazníky nové možnosti, ale také i řadu rizik. O bližší informace z této oblasti jsme požádali Jana Vetyšku, výkonného ředitele Asociace pro elektronickou komerci… My nic, to prodejci. Čínské Temu plně obnažuje mnohem širší problém19.dubna » Finmag Internetová tržiště, anglicky marketplaces, jsou jasným trendem poslední doby. Jejich principem je přímé propojování prodejců a zákazníků za úplatu, samy platformy pak vystupují jen v roli mediátora. S tím ovšem souvisí i zásadní nedostatek celého s… APEK: Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe17.dubna » InfoDnes.cz Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z dese… Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK17.dubna » Marketing Journal Češi dají při online nákupech v posledních letech více na cenu a nebojí se přitom zkoušet nové e-shopy. Celková poptávka se nyní zvedá, ale ochota hledat tu nejlepší nabídku přetrvává. Dle studie APEK 28 % spotřebitelů nakoupilo v úvodním čtvrtletí … Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe17.dubna » Reseller Magazine Online Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z dese… Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK15.dubna » FeedIT.cz Praha, 15. 4. 2024 – Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. … Continue reading Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a s… Pálí miliardy, obchází zákony. Čínské Temu opanovalo český internet, úřady tápou15.dubna » Finmag Jen málokoho v posledních měsících nezasáhla na českém internetu reklama na čínské internetové tržiště Temu. Agresivní kampaň, do které čínský dravec neváhá sypat desítky miliard, ale komplikuje podnikání tradičním e-shopům po celém světě. A hlasitá… Češi v únoru nakupovali v e-shopech obdobně jako v lednu20.března » iProsperita.cz V letošním únoru nakoupilo na internetu zboží více než 80 % on-line spotřebitelů, průměrná objednávka činila necelé 4 tisíce korun. Češi tak nakupovali v e-shopech obdobně jako v předchozím měsíci. Češi v únoru nakupovali v e-shopech obdobně jako v lednu, šetřili ale na on-line službách20.března » Reseller Magazine Online V únoru nakoupilo na internetu zboží více než 80 % on-line spotřebitelů, průměrná objednávka činila necelé čtyři tisíce korun. Češi tak nakupovali v e-shopech obdobně jako v předchozím měsíci. Na on-line službách naopak více šetřili, průměrná útrata… APEK: V únoru nakupovali Češi v e-shopech obdobně jako v lednu, šetřili ale na on-line službách18.března » InfoDnes.cz V letošním únoru nakoupilo na internetu zboží více než 80 % on-line spotřebitelů, průměrná objednávka činila necelé 4 tisíce korun. Češi tak nakupovali v e-shopech obdobně jako v předchozím měsíci. Na on-line službách naopak více šetřili, průměrná ú… Objednávky z českých e-shopů činily v únoru průměrně 4000 korun. Obdobně jako v lednu17.března » Forbes Průměrná hodnota objednávky zboží z českého e-shopu v únoru činila přibližně čtyři tisíce korun, tedy stejně jako v lednu. Naopak útrata za služby meziměsíčně klesla ze sedmi tisíc na asi 4300 korun. Na internetu pak nakupovalo zhruba osmdesát proce… |
|